Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> en liten fråga...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-06-24 16:14:07

Became a member: 
Forum posts:
nån som vet vad som gäller med att ha flera stall i familjen? trodde inte det skulle vara något problem så jag hjälpte sambon att göra ett stall i går som tidsfördiv. inte för att han är så hästintresserad men tyckte det va lite kul att man kunde se vem som det gick bäst för och så...

men i dag när jag var inloggad och han försökte logga in gick det inte. provade att återställa lösenord men fungerade fortfarande inte och sedan kom ett meddelande att vår IP-adress hade försökt hacka sidan. och ingen av oss kunde komma in..bara ok?

kan det vara så att det är spärrat för att motvärka fusk? för vi får ju samma IP från båda datorerna eftersom det går genom routern som bara delar en IP utåt (om ja fattat det rätt).

så nu har jag förbjudit han å logga in tills jag vet hur det hela fungerar... är det en sån spärr som jag misstänker så att bara en av oss kan använda sajten?

vill ju följa reglerna och absolut inte fuska på något sätt.....
Reply
Posted: 2009-06-24 17:12:43

Became a member: 
Forum posts:
Jag har aldrig haft några problem med det..men har iofs aldrig varit inloggad samtidigt som det andra med samma dator.
Reply
B_Good Posted: 2009-06-25 01:20:40

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Tror det finns nån spärr där men hör av dig till eriksson så går det nog o ordna
Reply
[ 1 ]