Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Startlistor till final

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-06-20 14:25:56

Became a member: 
Forum posts:
Jag är ganska ny i spelet och har inte haft nån häst i finalerna på v75 förrut.

Men nu har jag, funderar bara på när startlistorna kommer så man kan börja lägga upp taktiken men nån sopig kusk
Reply
Posted: 2009-06-20 14:51:44 Answer to: "Jag är ganska ny i spelet och har inte haft nån häst i fina"

Became a member: 
Forum posts:
startlistan kommer på onsdag, men du kan ju kolla in vilka hästar du får möta genom att kolla på alla försöksresultaten.
Kolla vhur många poäng dina motståndare har så vet du vilken rank din häst har till finalen
Reply
Posted: 2009-06-20 14:57:22 Answer to: "startlistan kommer på onsdag, men du kan ju kolla in vilka hästa"

Became a member: 
Forum posts:
jo precis jag har gjort det å räknat ut vilka "kuskar" jag kan välja mellan..

men om det är på onsdag kan jag välja kuskar fram till onsdag alltså?

Med andra ord invänta formtappning, om andra hästar startar(tappar/vinner s-poäng)?
Reply
spanarn Posted: 2009-06-20 15:08:10 Answer to: "jo precis jag har gjort det å räknat ut vilka "kuskar""

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
japp
Reply
larockma Posted: 2009-06-24 12:40:25

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
Finalerna går i Arvika, men, kuskarna och välja mellan är inte detsamma. Är det ett urval av V75-kuskar man ser som kuskalternativ?
Reply
[ 1 ]