Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Man blir inte ett dugg jävla f...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-03-15 21:11:15

Became a member: 
Forum posts:
idag starta jag om mitt stall och jag ville pensionera min tre kameler man alltid får när man börjar om.Jag lyckades pensionera två av dom och den tredje gick inte trots att jag försökte gång på gång.Man blir inte ett dugg förvånad av det här skitspelet,kan man inte ens få pensionera sina hästar nuförtiden om jag känner för det elr????
Reply
Posted: 2009-03-15 21:15:46 Answer to: "idag starta jag om mitt stall och jag ville pensionera min tre kameler man "

Became a member: 
Forum posts:
ja kunde bara pensionera 1
Reply
Posted: 2009-03-15 23:00:34

Became a member: 
Forum posts:
1 av dom 3 kamelerna ja fick då ja startade om vann nyss oaks..så man behöver inte pensionera alla hästar
Reply
Posted: 2009-03-16 07:06:54

Became a member: 
Forum posts:
biggen:Röta !!!
Reply
Posted: 2009-03-16 08:35:18 Answer to: "idag starta jag om mitt stall och jag ville pensionera min tre kameler man "

Became a member: 
Forum posts:
sluta gnäll!!!!!
deb dag det börjar kosta pengar så kan vi gnälla vud problem.
Men så länge det är GRATIS så är det bara att gilla läget!
Det är säkert lika för alla.
Reply
Posted: 2009-03-16 18:02:43

Became a member: 
Forum posts:
som tur var lägger man ut kamelen på auktion så inte ens det här skitspelet kan lura mig
Reply
Posted: 2009-03-16 20:36:11

Became a member: 
Forum posts:
Swatpro...
Vet bara att jag spelat flera olika fotbollsmanagerspel online (itsagoal, hattrick mfl...) som inte kostat något större under lång tid. Det har i o för sig lagts in lite små bonusar som funkar med betalfunktion, men det kom till efter ett tag, inte direkt...
Annars var det som jag fattat det till stor del reklam som höll igång spelen.

Jag skulle tro att det är något sådant Eriksson siktar på med, och då kan vi väl ändå ställa lite krav ? Visst , vi har knappast rätt att vara skitsura....men OM han vill tjäna större pengar måste väl ribban ligga långt högre än där det är nu när det gäller logik , stabilitet och funktionalitet i spelet !?
Reply
Nijo Posted: 2009-03-16 20:55:44

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
klicka på länkarna vettja!
Reply
Posted: 2009-03-16 22:59:11

Became a member: 
Forum posts:
Försöka göra det lite då och då...om det gör att dom får lite kulor att förbättra sajten är det bara positivt. Helt illa kan det väl inte gå ? Bara fått för mig att om man kollar in sponsorerna ser det ut att bli fler o fler välkända namn där...eller ?
Reply
Posted: 2009-03-20 07:27:18

Became a member: 
Forum posts:
Min Äldstahingst var 4år när jag fick honom, bland dom första, han vann Travderby Uttagningslopp & Travderby Finalen :P

Han vart inte dålig.
Reply
Posted: 2009-03-23 23:25:38

Became a member: 
Forum posts:
Normalt går det till såhär....... man utvecklar ett bra spel och får användare och sen gör man det ännu bättre och till sist kan man försöka tjäna pengar på det.

Hela det här spelet har varit en katastrof från början till slut. Sen att folk argumenterar om att det är gratis och att man inte kan gnälla då, det är ju bara så fel. Klart som fan man kan gnäölla och man ska gnälla även om det är gratis.
Reply
[ 1 ]