1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2009-03-15 11:41:09 Edited(1): 2009-03-15 11:43:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kakan , med alla dina "skitsegrar "...formsvaga hästar, SKADADE hästar och jag vet inte allt så håller jag med Soberano...
lägg ner att försvara dom och inse att det är skit för spelet att det blir så !
Förstår Soberanos frustration ! Kakan , Snart är det ju så att man börjar fundera på om du "hackat" sidan
Soberano säger det ju klockrent och jag håller med...Det ska löna sig och det ska synas om en häst är bra tränad och matchad !
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-03-19 12:32:34  Johan Davidsson spelade Skadad i dagens hockeymatch gör endå riktigt fina prestationer och spelar fram till 2-2 målet mot timrå, 2-3 målet så hamnade verkligen timråspelaren bambi på hal is.. någon som fick sig ett gott skratt mitt i all spänning? , stolt och glad att vara HV fans .
Jomenvisst, Smelly Grey Rat skulle inte kunna vinna skadad men ja hade endå känslan på att den egentligen var klar.. ska inte kunna gå.. gjorde en " Davidsson  "
Skadad.
Orutinerad.
3 År.
Sist på att välja kusk (minst startpoäng) fick dock en riktigt bra kusk endå med flyt.
lekte hem loppet.
När hände det senast på riktigt?
Answer to: "Johan Davidsson spelade Skadad i dagens hockeymatch gör end&ar"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Får man fråga hur Smelly Grey Rat kunde från SVÅRT SKADAD till FRISK på 5 dagar? Börjar nästan tro att du kakan har hackat denna sidan......
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2009-03-19 16:51:04 Edited(1): 2009-03-19 16:51:29
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Om jag förstår denna diskussion, så finns det inte på kartan att det skall gå:
från SVÅRT SKADAD till FRISK på 5 dagar
Hur lång tid skall det ta enligt Er med erfarenhet av detta?
Dessutom, vore intressant om Admin gav sin syn på denna sak.
Har inte varit med så länge, men, vissa skumma saker pågår härinne emellanåt i totalisatorspelet bl.a.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-19 19:13:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har faktist ingen aning. 2 dar brukar hästarna vara "lätt skadade". Vad är det mer för grader? Skadad och allvarligt skadad eller?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-03-19 19:24:39
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Svårt skadad kan vara ganska svårt att veta hur lång tid det tar, kan nog skilja åt.
Allvarligt skadad är dom iaf MINST 4 dagar så vitt jag vet och att den ska gått DIREKT från svårt skadad till skdad på EN dag låter märkligt.
Skadad brukar dom vara som Toastmachine sa i två dagar.
Lätt skadad i ytterligare 2 dagar.
Detta gäller ju då treåringar. Ju äldre dom blir ju sämre läkkött får dom så då tar det ju längre tid. Dessa tidsangivelser räknar jag på hur lång tid det tar efter en kastrering då dom ju blir allvarligt skadade och det tar normalt sett 8 dagar att bli helt frisk, då har jag veterinäranläggning också.
Vore ju strålande om admin kunde ge oss en förklaring.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|