[ 1
]
|
|
Posted: 2009-02-22 12:55:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är en häst jag ska ha köpt på auktionen, men när jag ska bjuda, står det bara ''ditt bud'' med röd text, och ''nuvarande bud bla bla bla lagt av bla bla bla. '' Irriterande. Jag har pengar, och stallplatsen, men varför kan man inte bjuda..? Öppen för förslag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-22 13:05:32  Det är en häst jag ska ha köpt på auktionen, men när jag ska bjuda, står det bara ''ditt bud'' med röd text, och ''nuvarande bud bla bla bla lagt av bla bla bla. '' Irriterande. Jag har pengar, och stallplatsen, men varför kan man inte bjuda..? Öppen för förslag.
Answer to: "Det är en häst jag ska ha köpt på auktionen, men n&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
om det var du som hade sista budet innan aktionen slutade, så är nog hästen din redan, bara att det tar en liten stund innan den kommer till stallet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-22 13:27:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte det problemet, hästen är ute på auktion, någon annan hade budet, och jag fick inte in mitt bud, men nu har jag fått det att fungera, tack å lov..! 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2009-02-23 21:11:45  Inte det problemet, hästen är ute på auktion, någon annan hade budet, och jag fick inte in mitt bud, men nu har jag fått det att fungera, tack å lov..! 
Answer to: "Inte det problemet, hästen är ute på auktion, någon a"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Du bjöd ju för lite!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-26 17:03:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är det för lite om man trycker på ''bjud'' och beloppet står där redan från början?? (;
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|