1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2009-01-31 11:57:36  Om du nu är för gammal för Facebook, är du då gubbsjuk, med tanke på bildvalet på din ikon eller 
Jag var jäkligt anti facebook först, men som sagt inte rätt tråd att förespråka sånt här...men det är väldigt lite fjortis stuk på den sidan jämfört med alla andra fjortis internet sidor...
Loppet då... ja det mesta talar ju för Orsa, men visst, ålder och täta starter mm
Känns dock som det är spets o sen inget tryck, såvida inte Charles lärde sig efter förra veckan, och e sugen på att försöka igen, hehe
Annars känns det som att Iceland får dödens...
Vid fall känns 9,10,11 som dom jag streckar...men det blir nog spik... annars såklart en stark U häst
Answer to: "Om du nu är för gammal för Facebook, är du då gub"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORSO
|
Blir 41 i år, men kan fortfarande uppskatta vackra kvinnor. Är man gubbsjuk då, så får jag väl ta det då.
Jag kanske bara har fördomar om alla dessa chat-sidor, då jag inte själv varit inne på någon av alla dessa sidor, förutom denna då, men jag trodde det bara var ungdomar som var inne och fördrev tiden.
Jag var tidigare i veckan inne på att gardera 2 Orso, men efter lite försiktiga uttalanden av tränaren till The Bad Rock, så blev det spik till slut ändå, trots alldeles för hög procent, som jag brukar hata. Men faktumet att det är första loppet gör ändå att många kanske vill gardera, och kastar bort streck i onödan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 12:35:43  Blir 41 i år, men kan fortfarande uppskatta vackra kvinnor. Är man gubbsjuk då, så får jag väl ta det då.
Jag kanske bara har fördomar om alla dessa chat-sidor, då jag inte själv varit inne på någon av alla dessa sidor, förutom denna då, men jag trodde det bara var ungdomar som var inne och fördrev tiden.
Jag var tidigare i veckan inne på att gardera 2 Orso, men efter lite försiktiga uttalanden av tränaren till The Bad Rock, så blev det spik till slut ändå, trots alldeles för hög procent, som jag brukar hata. Men faktumet att det är första loppet gör ändå att många kanske vill gardera, och kastar bort streck i onödan.
Answer to: "Blir 41 i år, men kan fortfarande uppskatta vackra kvinnor. Är m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORSO
|
Jo men 86% är 86%, och även om dom kastar bort streck, så har dom ju med Orso ändå...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 12:37:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORSO
|
...och det där med "gubbsjuk" - det är vi nog alla... men det sjuka är att tjejer/flickor börjar se ut som kvinnor i allt lägre åldrar !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 20:19:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORSO
|
ojoj var han bra eller . satte bägge spikarna o 4 rätt nöjd nja urselt är var det är.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-01-31 20:30:09  ojoj var han bra eller . satte bägge spikarna o 4 rätt nöjd nja urselt är var det är.
Answer to: "ojoj var han bra eller . satte bägge spikarna o 4 rätt nöjd "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 10, THE BAD ROCK
|
Mycket bra lopp igen av både Orso och Superior. Passas nästa gång gör The bad rock som FLÖG fram över upploppet med gott om krafter kvar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 21:07:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Orso i brons knappt undan... kör hårt mot olympiatravet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 22:32:48  Orso i brons knappt undan... kör hårt mot olympiatravet
Answer to: "Orso i brons knappt undan... kör hårt mot olympiatravet"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ORSO
|
orso i brons löjligt . han är för bra för dem där hästarna. förmodligen dem i silver oxå.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|