[ 1
]
|
|
Posted: 2009-01-12 15:46:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är fa* i mig otroligt vad folk kan hitta på. Jag talar naturligtvis om detta som skett på ATG, när de gått över till Flash. En site som fungerade alldeles utmärkt har de fullständigt skjutit i sank. Den som kom på denna "briljanta" idé borde få kicken direkt.
För att ytterligare sätta en spik i kistan så har de nu stoppat diverse travprogram från att hämta startlistor från ATG, vilket medför att det ej går att lämna in egna rader via ATG. Detta kommer naturligtvis att ge ett omsättningstapp på x antal miljoner. Det är helt makalöst vad som händer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 16:27:56  Det är fa* i mig otroligt vad folk kan hitta på. Jag talar naturligtvis om detta som skett på ATG, när de gått över till Flash. En site som fungerade alldeles utmärkt har de fullständigt skjutit i sank. Den som kom på denna "briljanta" idé borde få kicken direkt.
För att ytterligare sätta en spik i kistan så har de nu stoppat diverse travprogram från att hämta startlistor från ATG, vilket medför att det ej går att lämna in egna rader via ATG. Detta kommer naturligtvis att ge ett omsättningstapp på x antal miljoner. Det är helt makalöst vad som händer.
Answer to: "Det är fa* i mig otroligt vad folk kan hitta på. Jag talar natur"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jepp thats life!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 18:25:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag kunde knappt sagt det bättre,det är förbannat kul att det finns folk som dig och vet iaf lite saker.Det är fanemej helt otroligt vad man kan göra av en sajt,fy asså.
Jag använder aldrig den nya när jag kollar utan är alltid på den gamla sajten .
Jag tkr det är katastrofdåligt 
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2009-01-12 19:39:27
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Men håll er på gamla sidan då.. Tycker nya funkar bra även om det naturligtvis finns en del saker att klaga på..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 20:33:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
vi bor i sverige. kom ihåg det. här hyllas och celebreras allt som är mediokert. att hylla och satsa på kvalite och frå fram det allra bästa har aldrig varit sveriges melodi.
barnen lär ju sig för helvete att det inte är viktigt att vinna när dom spelar fotboll. varför i helvete ska dom då spela en sport om GÅR UT PÅ ATT VINNA???? samma med atg och hela traverietablissemanget. att satsa gärnet på sina kunder ligger inte i deras intresse. dom har sin verksamhet tryggad från högre ort. resten är sekundärt. har väl blivit ganska tydligt i och med senaste tidens pajaserier.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-01-13 01:39:19
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Använder bara den gamla ATGsidan..
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2009-01-13 22:42:51
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Dax att uppgradera er till nya datorer, glöm era gamla 300mhz:are som ni fick i julklapp julen 95... Köp en flashig dator som klarar FLASH! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-14 20:50:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
men jag tkr sidan i sig är katastrof!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-15 07:08:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker nya sidan funkar perfekt!! Men kräver lite vassre dator...allt går skitfort, lätt att lämna spel, tydliga startlistor....! Tycker det va en bra uppgradering dom gjorde. Kommer mer o mer sånt bäst ni vänjer er......!! Byt upp era datorer. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-01-15 15:00:44  Tycker nya sidan funkar perfekt!! Men kräver lite vassre dator...allt går skitfort, lätt att lämna spel, tydliga startlistor....! Tycker det va en bra uppgradering dom gjorde. Kommer mer o mer sånt bäst ni vänjer er......!! Byt upp era datorer. 
Answer to: "Tycker nya sidan funkar perfekt!! Men kräver lite vassre dator...allt "
|
|
Oj du är den första någonsin jag hört som sagt något positivt om sidan.. Grattis! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-01-15 15:00:47 Edited(1): 2009-01-15 15:01:59  Tycker nya sidan funkar perfekt!! Men kräver lite vassre dator...allt går skitfort, lätt att lämna spel, tydliga startlistor....! Tycker det va en bra uppgradering dom gjorde. Kommer mer o mer sånt bäst ni vänjer er......!! Byt upp era datorer. 
Answer to: "Tycker nya sidan funkar perfekt!! Men kräver lite vassre dator...allt "
|
|
Oj du är den första någonsin jag hört som sagt något positivt om sidan.. Grattis!
Har uppgraderat datorn själv (enbart pga ATG) men tycker inte om sidan ändå..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-15 19:49:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja va tusan nån måste ju va positiv...jobbigt med allt gnäll!! Jag tycker den funkar kanon!! Går mycket snabbare än den gamla. Mer lättöverskådlig,men va fan det är väl en smaksak.?? Som tur e kan man ju fortfarande använda den gamla så då e väl alla nöjda ändå??
Ha det bra..... Lycka till med spelen allihopa 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-16 10:53:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Snabbare än den gamla???
Är du anställd på ATG eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-18 01:29:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja sidan är segare, men trots allt mycket bättre än den första. Mycket lättare att lämna in systemet, bättre information om hästarna och riktigt bra live sändning direkt i webbläsaren.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|