Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Värmningar/Rapporter

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]  
Author Message
Posted: 2009-01-16 21:39:36

Became a member: 
Forum posts:
För det första vill jag säga att alla som på något sätt är religiösa och tror på någon sorts "andligt väsen" är dumma i huvudet, eller mer troligt hjärntvättade av sina föräldrar.
Men det är min åsikt. Alla har rätt till att ha en egen åsikt.
Att man sedan håller på att skjuta ihjäl varann i religionens högborg, och har gjort så i alla tider är för mig helt obegripligt, liksom det mesta som alla dessa religösa människor håller på med.
Allt i religionens tecken.
Det kanske inte uppfattas som ett "religions-krig", men jag tror att mycket av att ha "rätt, eller inte rätt" tro ligger till grund för all oro i de välsignades land.

Nej sluta för fan med allt vad religion heter, och börja använda er av sunt förnuft istället!
Nu pratar jag inte om er på forumet (även om det kan vara användbart även där ibland) utan om alla som tror på något gudomligt.
Reply
Posted: 2009-01-16 22:00:02

Became a member: 
Forum posts:
ja fy faaan israelerna beter sig som svin.....judarna ska ta igen nu det tyskarna gjorde mot dom för 65 år sen....!!

nej dom har gått över alla gränser nu,fy faaan.
Reply
1   2   [ 3 ]