1
2
[ 3
]
|
Andynalan
|
Posted: 2008-11-18 18:46:55
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Det buffrar typ hela tiden på livesändningen för mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 18:49:45  Det buffrar typ hela tiden på livesändningen för mig 
Answer to: "Det buffrar typ hela tiden på livesändningen för mig :("
|
Became a member:
Forum posts:
|
märkligt. för mig blev faktiskt loppen en aning bättre, mindre hackiga. men man får väl avvakta och se några dagar. vi uppgraderade uppkopplingen för ett tag sen men då märktes det ingen skilnad på den gamla siten, men nu gick det aningen fortare, så vad det beror på vet inte jag. olika datorer reagerar olika?
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-11-18 21:11:06
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Sidan är seg och klyddig. Om man bara vill kolla dagens resultat snabbt, måste man genomgå mängder av musklick. Varför måste allt vara så avancerat idag? Hade räckt att dem ändrade utseendet lite och framför allt, HÖJT UPPLÖSNINGEN PÅ ATG-LIVE. Skrämmande dåligt att de inte kan ha högre.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-11-18 21:15:09  Sidan är seg och klyddig. Om man bara vill kolla dagens resultat snabbt, måste man genomgå mängder av musklick. Varför måste allt vara så avancerat idag? Hade räckt att dem ändrade utseendet lite och framför allt, HÖJT UPPLÖSNINGEN PÅ ATG-LIVE. Skrämmande dåligt att de inte kan ha högre.
Answer to: "Sidan är seg och klyddig. Om man bara vill kolla dagens resultat snabbt, m"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
 HÖJT UPPLÖSNINGEN PÅ ATG-LIVE. Skrämmande dåligt att de inte kan ha högre.
Håller helt med, de borde ha olika inställningar beroende på vilken uppkoppling man har, de som kör med modem kan sitta och titta på 320x160 och vanligt folk skulle kunna ha en upplösning som passar tvn 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 21:49:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
andynalan: Buffringen beror på din uppkoppling eller belastningen på din uppkoppling. Vad har du för någon uppkoppling?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-11-18 22:10:17  andynalan: Buffringen beror på din uppkoppling eller belastningen på din uppkoppling. Vad har du för någon uppkoppling?
Answer to: "andynalan: Buffringen beror på din uppkoppling eller belastningen på din "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Jag är sämst på datorer  Jag har telia mobilt bredband. Mer än så vet jag ej 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 23:09:44  Jag är sämst på datorer  Jag har telia mobilt bredband. Mer än så vet jag ej 
Answer to: "Jag är sämst på datorer ;) Jag har telia mobilt bredband. Mer än så ve"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nån som vet var startlistorna tagit vägen? 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-11-18 23:11:25
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Har förmodligen med atg.se nya sida att göra. Jag har mailat Eriksson men han har inte öppnat det än. Det kan ta ett bra tag om vi har otur. Han är inte så värst aktiv.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-11-18 23:28:35  Jag är sämst på datorer  Jag har telia mobilt bredband. Mer än så vet jag ej 
Answer to: "Jag är sämst på datorer ;) Jag har telia mobilt bredband. Mer än så ve"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
 Jag är sämst på datorer  Jag har telia mobilt bredband. Mer än så vet jag ej 
http://www.bredbandskollen.se/
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-11-19 00:52:21   Snälla sluta för satan tjafsa om ovidkommande skitsnack o låt trådjäveln handla om det den ska!! Är det okay med moderatorerna att 21 av 36 inlägg inte har med ämnet att göra? O då har jag ändå räknat snällt..
Jag håller med, tog bort alla mina inlägg.
 Sidan kräver för mycket virtuellt minne för att min laptop ska fixa det nån längre stund, allt segar ihop o sen stänger explorer ner.. Okay för att det finns lite intressant info men ärligt talat så kommer det inte funka för mig.. Man får gå tillbaka till papper o penna?
Du har (klicka) Gamla sidan kvar  Jag kör på den ett tag till.
Answer to: "Snälla sluta för satan tjafsa om ovidkommande skitsnack o lÃ¥t trÃ"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Bra.. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-19 05:41:43
|
|
|
Posted: 2008-11-21 17:00:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
mitt betyg idag lyder:
USEL.
hur tänker man när man gör en ny sida som bara är långsammare och klöddigare???
litet plus för att lopparkivet funkar bättre.
men vad händer när man är på väg in på kontot för lite lopparkiv??? jo "inloggningsproblem..."
herre gud i himmelen. vad är det för människor????
läste nånstans på sidan att dom är 240 stycken anställda där.
sparka dom och antäll 240 nya. hett stalltips är att anställa dom som klarade av sin examen som hemsideprogrammerare.
ett annat tips är att lägga en länk mellan sidorna. hur svårt kan det vara????
kan inte komma på en annan "seriös" sida som är så dålig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-21 19:34:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Idag blev jag låst för första gången, och missade därmed att lämna in min V65 kupong. Nu är jag inne igen, och det blev därför ett DD-system för 40:- istället.
Fick ett mail från ATG där de sa att 10 % av användarna blev drabbade av detta och de arbetade med problemet.
Ingen succé ännu kan man väl säga, även om ATG själva slår sig för bröstet och påstår att det är succé föra att omsättningen har ökat på internet sedan öppningsdagen.
Jag saknar dessutom möjlighetetn att ha intervjuerna på ATG Idag, öppet på en sida, och kupongerna på en annan. Nu får man bläddra fram och tillbaka hela tiden. Försämring.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-21 19:40:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
helt uselt.
när man vill kolla loppreslutat från arkivet så stängs loprutan.
vad är det för människor???
sitter och lattjar med usla meningslösa funktioner som att en ruta snurrar när man klickar ner den samtidigt som folk inte ens kan logga in på sina konton.
j-sosse-as.
är det kusiner till mona sahlin och olof palme allihop??????????
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-11-21 22:47:04  helt uselt.
när man vill kolla loppreslutat från arkivet så stängs loprutan.
vad är det för människor???
sitter och lattjar med usla meningslösa funktioner som att en ruta snurrar när man klickar ner den samtidigt som folk inte ens kan logga in på sina konton.
j-sosse-as.
är det kusiner till mona sahlin och olof palme allihop??????????
Answer to: "helt uselt.
när man vill kolla loppreslutat från arkivet så stängs l"
|
|
Det var möjligtvis inte du som sökte en moderat i nån av granntrådarna?  Nä ursäkta var bara tvungen..
Nämen helt seriöst är det skrämmande dåligt genomtänkt att sidan är så seg o krånglig..
Hoppas man sväljer stoltheten o korrigerar en hel del...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-21 23:04:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
För er som vill ha gamla atg satjen använd: classic.atg.se
De kommer köra den under en tid.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-11-21 23:16:53  För er som vill ha gamla atg satjen använd: classic.atg.se
De kommer köra den under en tid.
Answer to: "För er som vill ha gamla atg satjen använd: classic.atg.se
De kommer kÃ"
|
|
En liten varning dock, om man fyller i hästarna lopp för lopp är det inte alls säkert att de finns kvar när man kollat under "mina Streck"... Fett irriterande!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-23 14:25:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bra idè men sidan fingerar inte tillfredställande, har problem med att se loppen som hackar mer än vad den gamla sidan gjorde. Seg som tusan när den ska ladda. Samt en massa klickande för att hitta rätt *suck* 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|