Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> för många saker att välja mellan

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-10-11 11:17:51

Became a member: 
Forum posts:
Tycker de är lite svårt å få en helhet av detta speal.
för många funktioner,sen kunde man inte köpa häst innan 5 starter,tar ju en evighet att få 5starter här känns det som.
Måste ha kol på alla baner å för mycket kuskar.
Kanske för jag är ny här,som de känns nu så är det en evighet till sulkys standard
Reply
Soberano Posted: 2008-10-11 12:22:11 Answer to: "Tycker de är lite svårt å få en helhet av detta speal. för många fun"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Jag tyckte tvärtom. Testade Sulky ett tag men där känns det som ett enda tjötter bara och starterna gav mig ingenting. Ett målfoto och inte ens tid som hästen gått eller om den galopperat. Tycker denna sida känns mer lättöverskådlig men det är min åsikt.
Reply
Posted: 2008-10-11 14:33:34 Edited(1): 2008-10-11 14:34:04

Became a member: 
Forum posts:
5 starter...tar väl 4-5 dagar att få...MAX ! Inte alltför länge alltså...
Koll på banor ? Vet inte om jag missförstår men..
Tungt, lätt m.m...allt finns ju som skoinfo. Bara att se vad som passar. Det får du lätt kläm på ganska snart.
Kuskarna är väl bara trevligt att det finns en bunt av. Däremot har många här åsikter om hur mycket de ska inverka, och vill se FLER kuskar tillgängliga i storloppen !

Du får nart kläm på det..och ärligt talat...jag tycker loppmotorn fortfarande har ENORMA brister, men den är ändå hästlängder mer "tilltalande" än sulkys !!!

Instämmer med föregående
I sulky , där gav starterna ingenting för mig heller.

Du får snart kläm på det viktigaste !
Reply
Posted: 2008-11-13 17:39:34

Became a member: 
Forum posts:
Är oxå ny och fattar inte riktigt men skoj verkar det xP Det jag undrar mest över är vad för egenskaper ska hästen ha för att klassas som "bra" och vad spelar de olika egenskaperna för roll. T.ex. om det hade funnits uthållighet hade det ju passat med ett långt lopp till en häst med mkt i uthållighet men inte så mkt i snabbhet, hoppas ni fattar ^^.
Reply
Mancher Posted: 2008-11-18 20:59:17 Answer to: "Är oxå ny och fattar inte riktigt men skoj verkar det xP Det jag undrar m"
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
Så är det ju, bara att uthållighet motsvarar styrka. En häst med mycket styrka föredrar ett långt lopp, men snabbheten spelar ändå in en ganska stor roll. Finns en jättebra hjälpguide du borde läsa.
Reply
[ 1 ]