1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-04-26 20:48:49  Tycker det är härligt med höga utdelningar och otippade startfält.
Det är en jävla massa onödigt gnäll över hur dålig klass och det är.
Se det som en utmaning istället
Answer to: "Tycker det är härligt med höga utdelningar och otippade startfält.
Det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
..sa den kvalitetsskygga norrlänningen till folket.
Klart att är man uppifrån så är man väl van vid Roger N och Cirkus På Landet.. som det var idag, och antar att man måste försvara det då också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 20:54:02  ..sa den kvalitetsskygga norrlänningen till folket.
Klart att är man uppifrån så är man väl van vid Roger N och Cirkus På Landet.. som det var idag, och antar att man måste försvara det då också.
Answer to: "..sa den kvalitetsskygga norrlänningen till folket.
Klart att är man upp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Riktigt tråkig omgång idag.. dock kul i den första avdelningen  .
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-26 22:10:59
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
som sagt, säker på att jag sade att 78 miljoner var godkännt innan........Men visst är det en av de sämre i år, 2 andra omgångar senaste 3 månaderna som också gett 78 miljoner.
Men kul att se lite tävling tillskillnad på hur det ser ut ibland,,,,,goop-favorit-spets-bestämma och slut. Det är däremot så att man mår illa, oavsett vilka jävla hästar det är. (inget illa menat åt goopen där)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 22:19:00  som sagt, säker på att jag sade att 78 miljoner var godkännt innan........Men visst är det en av de sämre i år, 2 andra omgångar senaste 3 månaderna som också gett 78 miljoner.
Men kul att se lite tävling tillskillnad på hur det ser ut ibland,,,,,goop-favorit-spets-bestämma och slut. Det är däremot så att man mår illa, oavsett vilka jävla hästar det är. (inget illa menat åt goopen där)
Answer to: "som sagt, säker på att jag sade att 78 miljoner var godkännt innan......"
|
Became a member:
Forum posts:
|
I vilket V75-lopp var det Goop-favorit-spets-bestämma och slut senast? Länge sedan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 22:41:46  I vilket V75-lopp var det Goop-favorit-spets-bestämma och slut senast? Länge sedan.
Answer to: "I vilket V75-lopp var det Goop-favorit-spets-bestämma och slut senast? Lä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Riktigt kul V75-1 idag.. ingen stallkörning där inte..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 22:51:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha en annan riktigt kul sak det är att Roger N Olsson efter La Bella stills andra plats säger han om "segergesten"
 Jag fastnade med armen i sulkyn
haha, det tycker jag lät lite kul.. varför gungade han inte eller något rörde ens inte hästen skulle vunnit då.. om jag skulle varit ägare till den var det sistya gången han skulle kört..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 23:13:22  haha en annan riktigt kul sak det är att Roger N Olsson efter La Bella stills andra plats säger han om "segergesten"
 Jag fastnade med armen i sulkyn
haha, det tycker jag lät lite kul.. varför gungade han inte eller något rörde ens inte hästen skulle vunnit då.. om jag skulle varit ägare till den var det sistya gången han skulle kört..
Answer to: "haha en annan riktigt kul sak det är att Roger N Olsson efter La Bella sti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
HAHAHAHHAHA ja sinnessjukt kul.
1. Hur fastnar man med armen i sulkyn?
2. Går det?
3. Har det hänt?
4. Råkade hända precis innan mål.
5. Han var dessutom säker på att han vann.
6. Varför höll han handen i luften så länge?
7. Fastnade han där med?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 23:30:50  HAHAHAHHAHA ja sinnessjukt kul.
2. Går det?
3. Har det hänt?
7. Fastnade han där med?
Answer to: "HAHAHAHHAHA ja sinnessjukt kul.
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha  exakt vilken pajas
bortförklaringen var roligast..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-27 10:09:01  HAHAHAHHAHA ja sinnessjukt kul.
2. Går det?
3. Har det hänt?
7. Fastnade han där med?
Answer to: "HAHAHAHHAHA ja sinnessjukt kul.
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är bönder vi pratar om nu, direkt från ladugården till sulkyn.
det blir så i Norrland.
78.1 milj är sämsta på tre månader.
Man får vad man betalar för går till tillämpa även här 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-27 10:36:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Såg dessutom Eriks försök från springspåret med Finest Kemp, haha sorgligt & se & Fredde som stack iväg för tidigt med Giant Superman varför kan man fråga sig, han hade ju vunnit annars, haha han lär sig aldrig.
 pajaser 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-27 12:33:02  det är bönder vi pratar om nu, direkt från ladugården till sulkyn.
det blir så i Norrland.
Answer to: "det är bönder vi pratar om nu, direkt från ladugården till sulkyn.
det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 det är bönder vi pratar om nu, direkt från ladugården till sulkyn.
det blir så i Norrland.
Men lägg ner för fan tragiska människa. Du låter ju värre än en riktig surkärring.
Det är fan ingen som tvingar dig att spela trav.
"Bättre tiga och bli misstänkt idiot än att tala och undanröja alla tvivel"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-27 12:43:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mitt inlägg var skrrivet med ironi hoppas det gick hem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-29 09:50:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag sade ju att omgången skulle gå till historien som en av de sämta V75-omgångarna som någonsin körts. Sedan tycker jag att Sun Power C.G var stenklar i det avslutandet loppet. Vad fanns det för motstånd, liksom?
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-05-04 22:40:33  Jag sade ju att omgången skulle gå till historien som en av de sämta V75-omgångarna som någonsin körts. Sedan tycker jag att Sun Power C.G var stenklar i det avslutandet loppet. Vad fanns det för motstånd, liksom?
Answer to: "Jag sade ju att omgången skulle gå till historien som en av de sämta V75"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
håller med om Sun Power C.G, omgångens bästa spik!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|