Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> open strech
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-09-16 18:47:08

Became a member: 
Forum posts:
open strech på travzonen.se skulle det kunna gå?
Reply
Buck_Fush Posted: 2007-09-16 19:37:07 Answer to: "open strech på travzonen.se skulle det kunna gå?"

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 562
Jag tycker inte om open stretch alls, det är ju som om man tog bort offside i fotboll......
Reply
Posted: 2007-09-16 19:45:11

Became a member: 
Forum posts:
Just nu är väl allt programmerat som så att alla hästar har open stretch alltid så jag vet inte vad du yrar om!
Reply
Eriksson Posted: 2007-09-17 11:29:04 Answer to: "Just nu är väl allt programmerat som så att alla hästar har open stretc"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
De kan fastna i rygg på de framför och kan bara köra om på yttersidan. Vi har funderat lite på open stretch men vet inte om vi kommer införa det. Är ju inte så många banor som har det.

/Eriksson
Reply
Posted: 2007-09-17 16:34:53

Became a member: 
Forum posts:
Kan bara köra om på utsidan? Jag har många bildbevis på att hästarna springer rakt igenom varandra ibland, eller vet jag inte hur den tredje invändigt har kommit till andra invändigt
Reply
Eriksson Posted: 2007-09-18 11:19:28 Answer to: "Kan bara köra om på utsidan? Jag har många bildbevis på att hästarna s"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
De springer kanske inte exakt som i verkligheten än men kan garantera att det inte går att springa rakt igenom en annan häst eller förbi på insidan. Bilderna visar inte alla steg som händer under ett lopp. Ibland händer det att en häst är starkare än den framför, hittar en lucka ut, går om och sedan hittar en lucka att gå in i under samma drag. Det är därför som det kan se lite konstigt ut emellanåt.

/Eriksson
Reply
Posted: 2007-09-18 15:25:45

Became a member: 
Forum posts:
Skulle det gå att göra så att loppen blir rörligt istället? eller är det alldeles för svårt?
Reply
Posted: 2007-09-18 16:59:26

Became a member: 
Forum posts:
Rørliga lopp tillfør inget viktigt utan ær en skønhetsgrej bara enligt mig och det ska prioriteras långt ned på listan

Gah, jag måste sluta arbeta så længe om dagarna, blir fan galen av det hær *hahaha*

Kul att gå upp kl 03.30 nær man inte ær hemma førræn 18.15 i dag. haha o(



OKi, jag klagar ijnte att dom inte springer som i verkligheten, men det stæmmer sækert som du sæger. Men jag blir galen på andra saker med spelet istællet.

Jag vill gærna ha en førklaring på varfør man efter att ha kastat ut prispengar, upp till 3 mille i førstapris samt en massa andra storlopp nu helt pløtsligt begrænsar antalet storlopp - till tre st - samt har en maxprissumma på 1 miljon till vinnaren. detta ær ytterligare en sak som kommer slå helt snett mot dom som vann lottdragningen i børjan och fick springa i storloppen. Detta ær enligt mig ett steg tillbaka =)

Jag hoppas återigen att etapp två blir en betatest och att vi dær pressar allt vi kan før att få en riktig nystart som ær helt genomtænkt och dær man enbart gør justeringar før framtiden och inte ændrar hela koncepten, men jag ær bara en simpel spelare iofs
Reply
Eriksson Posted: 2007-09-19 22:13:29 Answer to: "Rørliga lopp tillfør inget viktigt utan ær en skønhetsgrej bara enligt "

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Rörliga lopp är ganska svårt och inget som vi kollar på i dagsläget.

Håller med om att prispengarna i början var alldeles för höga på storloppen. Vi har nu försökt att justera detta till en jämnare nivå.

Vi tittar kontinuerligt på att förbättra spelet och känslan, kommer säkerligen att förändra en hel del framöver. En del stora saker och en del mindre.

/Eriksson
Reply
[ 1 ]