Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> INFORMATION
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Yermac Posted: 2023-11-19 20:32:27
1001
Nessla
Eskilstuna

Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2013
På tisdag kommer jag lämna över mitt lösenord till montana och då givetvis få dennes i utbyte.
Så att ingen av oss har multipla stall.

Har tömt gästbok, pm:s, plockat bort vänner och bokmärken samt allmänt flyttstädat.

Vet att jag har en historik här på forumet. Orkar inte sitta och rensa allt det.

Ni får helt enkelt köpa att Yermac från och med tisdag är en ny person bakom spakarna.
Tänk på det! Tack!

montana får göra precis vad han/hon vill med mitt stall. Kanske byts namn på stall (och användare om det går).

Ville helt enkelt inte bara skrota nästan 12 års engagemang i TZ och Nessla.
Därför blir detta en kanonlösning!

Tack för ordet!
Frågor?
Reply
montana Posted: 2023-11-19 20:54:56 Answer to: "På tisdag kommer jag lämna över mitt lösenord till [url=https://www.tra"
255
Stall Montana
Rättvik

Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 59
Precis, känns otroligt stort att få ta över spakarna efter Yermac, jag har spelat till och från och det är ett namn och stall man känt till sedan jag började. Jag ska försöka fortsätta att vara med där uppe i toppen som Yermac, har inte tänkt på hur det blir med stallnamn men om inte Yermac har något emot att uppfödningsnamnet fortsätter tänker jag nog kanske döpa ”stjärnorna” jag föder upp som Nessla också, vi får se hur de blir men då vet ni alla läget!
Reply
lillsyrran Posted: 2023-11-20 05:23:33 Answer to: "På tisdag kommer jag lämna över mitt lösenord till [url=https://www.tra"

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 784
Inga frågor, tycker att det är snyggt att överlåta stallet. Jag har stor förståelse för att man vill ta den chansen och önska nya ägaren lycka till. Och tack till dig Yermac för alla råd och tips!
Reply
ConnySus Posted: 2023-11-20 10:08:13
578
Stall Cross Country
Jägersro

Became a member: 2016-05-08
Forum posts: 128
Jag har också fått många tips och råd av Yermac när jag var nybörjare och jag är mycket tacksam.

Önskar lycka till med övergången för båda parter
Reply
montana Posted: 2023-11-21 13:19:44
255
Stall Montana
Rättvik

Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 59
Nu är stallbytet genomfört!

Nu är alltså tidigare Yermac numera montana.
Och vice versa.

Tänk på att vara snälla nu mot nya Yermac och låt inte min historik (den ni ogillar) drabba honom.

Jag kommer dra ner betydligt på spelandet och aktiviteten här.

/ montana (tidigare Yermac)
Reply
Yermac Posted: 2023-11-21 13:32:42 Answer to: "Nu är stallbytet genomfört! Nu är alltså tidigare Yermac numera mont"
1001
Nessla
Eskilstuna

Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2013
Här är ”nya” Yermac. Föredetta montana, har spelat till och från sen ganska många år tillbaka men fått ”börja om” då man bara låtit det rulla på med löner osv. Men är nu fast besluten att hålla detta igång året runt, fick en riktig tändning nu när jag fick ta över detta enorma stall. Känns kul, jag brukar inte vara så aktiv i forum och liknande så lär inte hör så mycket ifrån mig. Älskar trav och har även haft lite travhästar som hobby men inte för tillfället. Jag kommer döpa fölen jag föder upp till Nessla tänker jag. Det var lite kort om mig.
Reply
lillsyrran Posted: 2023-11-21 17:36:56 Edited(1): 2023-11-21 17:38:26 Answer to: "Här är ”nya” Yermac. Föredetta montana, har spelat till och från se"

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 784
Lycka till båda två!

Yermac (den gamla): F.ö vill jag poängtera att även om jag har haft åsikter om din (och andras) framfart i forumet betyder det inte per automatik att jag ogillar er.
Reply
montana Posted: 2023-11-21 21:55:30 Edited(1): 2023-11-21 23:35:58 Answer to: "Lycka till båda två!"
255
Stall Montana
Rättvik

Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 59
Tack Sis!
Jag vet det. Jag vet att vi har haft bra och givande diskussioner!

Och jag vet själv att jag gjort klart mer nytta och spridit välkommnanden, kunskap, vänskap och glädje MER än jag jiddrat/drygat/varit elak och 'hållit på' på forumet även om det kanske inte är det lättaste att förstå för vissa.
(Och jag har blivit kallad psykopat/narcissist/dylika störningar öppet här jag och aldrig sagt det till någon på forumet.)

Allt har dock ett slut. Både onda och goda saker.
Jag säger inte att jag slutar helt.
Men något var tvunget att ske.
Nu skall jag typ avveckla nuvarande montana över tid och satsa lite smått på 3-5 nya/egna hästar och k-l-a-r-t färre inloggningar per vecka.

Och INGA forumaktiviteter.

Jag hoppas faktiskt innerligt att spelet kommer utvecklas på något sätt. Men känns tyvärr tvärdött (och självdöende) sen jag slutade pusha admin till förändringar.
Min profetia är att vi kanske inte är så långt ifrån ett Sulky-avslut här...

Kan skriva längre. Men skriver oftast för mycket.

Det viktigaste är! Från och med nu! Blanda inte ihop "nya" Yermac med "gamla" Yermac!

Slutskrivet här för mig nu!

// Mvh montana (tidigare Yermac)

Ps! Stort LYCKA TILL Yermac! Gör vad du vill med Nessla!

Fridens!

Ps2. PM funkar bra om man vill nå mig.

Edit: redigerade ett språkfel och ett sakfel. 23:35
Reply
[ 1 ]