Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Första alfa loppet.
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
hampusenglund90 Posted: 2021-04-02 14:19:31
1030
Stall The Man
Östersund

Became a member: 2015-05-14
Forum posts: 521
Kan inte mer än att lämna info om det jag vet.
Detta har varit på tal många gånger tidigare och för egen del så stör det mig inte så mycket att det är som det är när man vet om förutsättningarna. Förra etappen fick jag med häst i början av etappen men inte hjälpte det så mycket för det. Denna etapp fick jag inte med någon vilket inte heller stör mig så mycket då det bara är att hitta andra sätt att matcha sin häst istället.

Jag har även låtit admin veta om detta ett X antal gånger hur en del ser på detta problem men så länge det ej görs något åt det är det bara att sitta lugnt i båten och göra det bästa utav situationen

Lycka till allesammans med era nya 3 åringar
Reply
lillsyrran Posted: 2021-04-03 15:31:38 Answer to: "Tycker ändå det finns viss charm med det är som det är. Ger ju nystar"

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 784
Jag förstår inte riktigt var charmen i att vissa stall får med 2-3 hästar i samma lopp och andra ingen öht ligger? Visst att det lottas men det borde åtminstone begränsas till max 1 häst per lopp och stall så att fler får chansen. Jag har slutat anmäla till första Alfa för det är ingen idé.
Reply
1   [ 2 ]