[ 1
]
|
Yermac
|
Posted: 2017-01-11 21:18:31
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2053
|
Tidigare när man gick in under rubriken/fliken Listor/Rekord så fanns ranking (för aktuell etapp) för användarna där. Den har nu råkat försvinna.
Gör iofs inte så mycket att den saknas, då den ju ändå går att finna på annan plats.
Något som däremot saknas är möjligheten att kunna klicka sig in och kika på totalranken (totalt inkörda pengar per stall över hela dess karriär)... denna datan finns ju lättillgänglig vid varje etappskifte - men försvinner därefter för oss nördar.
Jag tänker mig att det borde gå lätt att göra den tillgänglig hela tiden - om du får lite tid över till förbättringar dvs.
Btw, STORT TACK för att du fixade så att etapphistoriken numera funkar som den ska.
Detta uppskattade jag verkligen. TACK!
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2017-01-11 21:54:14  Tidigare när man gick in under rubriken/fliken Listor/Rekord så fanns ranking (för aktuell etapp) för användarna där. Den har nu råkat försvinna.
Gör iofs inte så mycket att den saknas, då den ju ändå går att finna på annan plats.
Något som däremot saknas är möjligheten att kunna klicka sig in och kika på totalranken (totalt inkörda pengar per stall över hela dess karriär)... denna datan finns ju lättillgänglig vid varje etappskifte - men försvinner därefter för oss nördar.
Jag tänker mig att det borde gå lätt att göra den tillgänglig hela tiden - om du får lite tid över till förbättringar dvs.
Btw, STORT TACK för att du fixade så att etapphistoriken numera funkar som den ska.
Answer to: "Tidigare när man gick in under rubriken/fliken [url=https://www.travzonen."
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Hej, tack för felrapporten. Rankingen över användare skall nu fungera igen.
Jag skulle nog kunna fixa statistiken som du efterfrågar ganska lätt. Ska kika lite på det.
/Andreas
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2017-01-11 22:20:13  Tidigare när man gick in under rubriken/fliken Listor/Rekord så fanns ranking (för aktuell etapp) för användarna där. Den har nu råkat försvinna.
Answer to: "Tidigare när man gick in under rubriken/fliken [url=https://www.travzonen."
|
|
Nu är det fixat så att man kan se maratontabellen över användare.
Passade även på att göra så att man ser de 100 bästa användarna både på säsong och i maratontabellen.
/Andreas
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2017-01-11 22:25:12  Nu är det fixat så att man kan se maratontabellen över användare.
Passade även på att göra så att man ser de 100 bästa användarna både på säsong och i maratontabellen.
/Andreas
Answer to: "Nu är det fixat så att man kan se maratontabellen över användare.
Pass"
|
|
Sjukt fett!
TACK!

|
|
Reply
|
|
Medeltid
|
Posted: 2017-01-11 22:27:26  Nu är det fixat så att man kan se maratontabellen över användare.
/Andreas
Answer to: "Nu är det fixat så att man kan se maratontabellen över användare.
Pass"
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 787
|
Härligt, tack för det!
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2017-01-11 22:30:08
|
|
Är det lättfixat att sätta värdet på synliga hästar på listan här: Topplistan hästar till ett högre värde än nuvarande 25... så tror jag att många hade uppskattat om det hade varit typ topp 100 där.  
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2017-01-11 22:34:45
|
|
Fy fan vad kungligt!
TACK TACK!
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2017-01-11 22:35:03  Är det lättfixat att sätta värdet på synliga hästar på listan här: Topplistan hästar till ett högre värde än nuvarande 25... så tror jag att många hade uppskattat om det hade varit typ topp 100 där.  
Answer to: "Är det lättfixat att sätta värdet på synliga hästar på listan här: "
|
|
Har ändrat till 100 samt lagt in topplistan för hästar på nuvarande säsong.
/Andreas
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|