Snabblopp nu...blåbär o sedan de 3 stora...8,10 o 11...kommer o gasas rejält...snikis skit !! Satan vilka blåbär här....biljett till Papagayo också tror så..!!! Vem var 4:a eller 5:a jo Björn...! Rosa Myran..kan inte hitta sin egen....Ja Ni vet vad..! Ja då vann Westis...stallform..o kuskform på Westis..de är ovanligt..Ja torskar väl på de där djävla andra avd. o volt skitstarten..!
Härligt att se OTP men Papagayo måste ju få en biljett. Loppet han gör efter att ha strulat med sjukdomar och annat i vår. Nahar kanske får en inbjudan men borde utmanat OTP här för att få överbetyg och känns inte så het tycker jag.
Härligt att se OTP men Papagayo måste ju få en biljett. Loppet han gör efter att ha strulat med sjukdomar och annat i vår. Nahar kanske får en inbjudan men borde utmanat OTP här för att få överbetyg och känns inte så het tycker jag.
Precis...! Westis helt rätt med att inte gilla snikis...fan för de där andra loppet...lämnar du in dubbeln ? Vill sig inte med spikarna.....Johan där i andra...när omstarten var ett faktum så var de över..!
Jag får väl lämna in en dubbel. Är ju med på V7 än men har offrat för mkt streck. Var ju helinne på Copimade men Gardera tyvärr så sitter med 1x2x1 till slut nu.....
Jag får väl lämna in en dubbel. Är ju med på V7 än men har offrat för mkt streck. Var ju helinne på Copimade men Gardera tyvärr så sitter med 1x2x1 till slut nu.....
Ok..ja synd på de där med o gardera fel häst..men lycka till på V7....motspel kanske då ...? Ger väl lite en sådan dubbel även med Uncle...! Ja..då kan dom tacka Björn...för vinsten...!!
Ja det var ju som fan, var hon slagen när hon fela? Tyckte att det såg ut som att hon skulle kunna utmana men hon kanske var stum. Untersteiner kunde ju fått hinna fram så hade det ju blivit utd på 6 rätt i alla fall.
Precis Björn Att få styrk på snikis de gillar inte han heller...Släng dig i väggen Malla o Dumle...Ni är bara för mycket...! 4:de invändigt o sedan nästan vinst på Snikis..Hur fan tänker Ni...detta är skit..!! Rätt att den här fina märren som gjort så många fina lopp o få vinna detta...! Snart kan dom bygga en 2000 meter lång rak bana o 20 meter bred...sedan halv storm...så får Gojorna o Mupparna sin bana...o leka på !!
Öppet lopp nu...hur går de med skolöst på flera...funkar de..? Laggar gör Liven...kan inte dom fixa de...!
Inget fel på startsnabbheten eller hur Soberano..? Tyvärr...ingen lycka med barfotan o till slut...sämre än väntat....Jocke fick ett bra lopp..!
Precis..inget vidare i travet till slut...missräkning...tror inte skolöst var en hit heller..! Jagade en oddsare här var fel...hade med Jockes förra gången..men för mycket jakt på utdelning..! Vinner Örjan sista så har vi en ny Jackis till Skrapis stora glädje i så fall...! Då vinner Peter detta..skulle kunnat vara de där 2:orna..!
Slarvade bort 50000 där. Skulle vågat spika Westholm och garderat upp Drottningen som jag gjort från början. Sedan garderat på lite mer i sjätte som jag också hade gjort från start....
Slarvade bort 50000 där. Skulle vågat spika Westholm och garderat upp Drottningen som jag gjort från början. Sedan garderat på lite mer i sjätte som jag också hade gjort från start....
Rätt rankad rad 1-1-1-2-2-3-4 ger 50', men, som vanligt måsta strecken o spikarna sättas på rätt plats...de 3 favoriterna idag var de 3 svagaste enligt %-en
Ja sådant förföljer en....Att de inte ska gå o göra dom rätta sakerna när hästarna är kända o tankarna på dom finns..! Ja spikade våghalsigt o de vart bara en 5:a...de andra sitter på reserverna....Jockes var ja på starten innan o Örjan var första reserv efter Johans...bedrövligt....! Nästan full pott för Peter...tycker snikis är skit...men i snabbloppet så var dom bästa hästar bara bäst trots spåren...Skönt..Roligt vore de om Solvato vinner idag...! Vi får komma igen..Alla !!