Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> bugg?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Stall_Rindi Posted: 2014-04-26 00:04:00
320
Stall Rindi
Mantorp

Became a member: 2010-06-08
Forum posts: 2
Någon mer som upplever att när man valt skor till lätta så springer hästarna ändå med järn trots att det finns lätta skor köpta? Någon bugg? Upplever att detta hänt nu på sistone...
De av mina som idag skulle sprungit med lätta sprang med järn, vet att jag var inne igår och ändrade på alla och att det fanns tillräckligt med skor hemma.
Reply
hogan Posted: 2014-04-26 20:05:22 Answer to: "Någon mer som upplever att när man valt skor till lätta s&a"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
måste ha glömt klicka klart, finns ingen annan förklaring...väldig lätt man glömmer det, man ska bara titta vad man valt för huvudlag eller så och rullar neråt, sen äh jag kör som jag tänkte så går man till nästa häst osv....sen var dt ju strul ett tag o alla fick järn men det är ju åtgärdat
Reply
Elrysso Posted: 2014-05-07 20:38:11 Answer to: "måste ha glömt klicka klart, finns ingen annan förklaring.."
1064
Criminal Mind HQ
Jägersro

Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
håller nog med Hogan här, du måste glömt trycka spara......
Reply
[ 1 ]