1
[ 2
]
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-05 00:02:30
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Jag kom tillbaka med energi och hopp, tyckte jag själv i alla fall. Eriksson svarade på mina funderingar och svaren gav mig mer hopp. Sedan orkade han nog inte med mig och nu känner jag mig som er andra som varit här en längre stund och inser att vi, liksom det riktiga travet, håller på att dö ut sakta men säkert. Jag tycker det är tråkigt då det här är ett tidsfördriv som jag ger högsta betyg trots en del fel och annat som irriterar vissa mer än andra.
Att han inte ens ser till att godkänna namnbyten som är en av få saker som kostar riktiga pengar tycker jag är riktigt illa. Det är det absolut minsta han kan göra men till och med det släpar. Nonchalant är bara förnamnet.
Det är uppriktigt tråkigt att behöva erkänna det men jag ser inte mycket till hopp för det här spelet längre, tyvärr. Jag hoppas han kommer in och ger mig fel. Det han behöver är hjälp men samtidigt är det en av få saker jag insett tidigt att han verkligen inte vill ha, vilket är konstigt då han själv brukar ange tidsbrist som ursäkt för sin bristande närvaro.
Cherry har rätt. Vi är numera en skock dumma får. Vi är beroende av herden som skiter i oss. Han får säkert in lite pengar på namnbyten och kanske är det dessa pengar som ger sidan konstgjord andning, jag vet inte men vad annars kan det vara som gör att han trots allt har kvar det här skalet av vad det en gång var?
Hjältestatusen får vi vänta med tills han börjar visa sig och dela med sig av sina visioner kring det här. Just nu ser jag bara mörker.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-04-05 01:23:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad har vi egentligen att säga till om? Det ska jag berätta för er: INGENTING!!
Spelar ingen roll hur man än vänder på det, så ser det ut. Punkt Slut!
Eriksson har inga skyldigheter till nån, vill ni spela gamet då är det att bara gilla läget! Eller annars får man hitta nåt annat att ha som tidsfördriv... Ingen som tvingar er att byta namn eller att spelet inte går runt iaf. Ibland är inte sanningen roligt men så ser verkligheten ut.
Jag loggar in dagligen, anmäler hästar till lopp, föder upp fölar, köper/säljer m.m. Allt funkar galant! Jag har lärt mig att göra det bästa av situationen och så länge jag kan fortsätta göra allt detta så är jag ändå ganska så nöjd. Det betyder ändå inte att jag gärna skulle se lite mer fix från Erikssons, eller rättare sagt: Lite snabbare!
Men man får ta det för vad det är till slut.. Bara ett spel.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2014-04-05 01:42:25  Vad har vi egentligen att säga till om? Det ska jag berätta för er: INGENTING!!
Spelar ingen roll hur man än vänder på det, så ser det ut. Punkt Slut!
Eriksson har inga skyldigheter till nån, vill ni spela gamet då är det att bara gilla läget! Eller annars får man hitta nåt annat att ha som tidsfördriv... Ingen som tvingar er att byta namn eller att spelet inte går runt iaf. Ibland är inte sanningen roligt men så ser verkligheten ut.
Jag loggar in dagligen, anmäler hästar till lopp, föder upp fölar, köper/säljer m.m. Allt funkar galant! Jag har lärt mig att göra det bästa av situationen och så länge jag kan fortsätta göra allt detta så är jag ändå ganska så nöjd. Det betyder ändå inte att jag gärna skulle se lite mer fix från Erikssons, eller rättare sagt: Lite snabbare!
Men man får ta det för vad det är till slut.. Bara ett spel.
Answer to: "Vad har vi egentligen att säga till om? Det ska jag berätta f&oum"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Bara att gilla läget? Som du gör i varenda en av dina egna startade trådar där du vill ha ändringar? Som kanske i den här:
http://www.travzonen.se/travforum/viewtopic.php?t=22575&page=0#224542
Där du t.o.m börjar med att säga att "Ibland känns det här som ett fking F***spel!" pga att söndagsuttagningarna strulat. Tycker du att du har gillat läget där, eller i de andra räknelösa trådarna där du vill ha förändringar? Du är ju faktiskt en av dom som startar FLEST trådar!
Ditt hyckleri är ju helt gränslöst. När DU vill ha en ändring, då är det ok för då är det för spelets bästa, men om nån annan säger nåt (och då ofta JAG) då ska genast en annan vinkling på det hela framställas av visionären tenava. Och säger du nåt om att det inlägget jag länkade var "ironi" (som du brukar säga när du inte har nån återvändo) så ska jag säga dig att ingen köper det.
Så ta bara och håll truten och låt oss andra komma till tals. Visst är det "bara ett spel", lik förbannat är det tillåtet att ha åsikter om det och nu verkar det vara ett gäng här som tycker att Eriksson borde ligga i några procent mer än han gör. Det tyder på att det kanske kan ligga nåt i det?
Ditt fjäsk och ditt hyckleri är motbjudande, och som vanligt har du ingen aning om vad du pratar om utan bara slänger ur dig första bästa defensiva reflex. Klassiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-04-05 02:02:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du måste ju läsa också vad jag skriver, annars funkar det inte.
Ska försöka förklara det lite enklare: Båda vill vi ha förändringar i spelet men en sak skiljer oss åt - Du kräver det, jag är nöjd OM han ändrar nånting.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2014-04-05 02:10:28
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Skillnaden är nog ganska hårfin mellan hur mycket jag och du vill ha förändringar, att du gömmer dig bakom en sån förklaring känns som en sista utväg för att rädda ansiktet. Men jag orkar inte diskutera mer med dig nu, det har aldrig lett till nånting.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|