[ 1
]
|
simon_81
|
Posted: 2013-10-03 00:20:35
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 772
|
Har en 8-åring som sedan etappsskiftet olyckligtvis presterar träning 0,000 hur mycket vi än intensifierar träningen. Någon annan som upplevt det där nyligen? Vågar vi hoppas på bättring? Hade ju ändå hoppats på några etapper till att finputsa blå värden.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2013-10-03 00:34:34  Har en 8-åring som sedan etappsskiftet olyckligtvis presterar träning 0,000 hur mycket vi än intensifierar träningen. Någon annan som upplevt det där nyligen? Vågar vi hoppas på bättring? Hade ju ändå hoppats på några etapper till att finputsa blå värden.
Answer to: "Har en 8-åring som sedan etappsskiftet olyckligtvis presterar trä"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Finns det?? 
Ursäkta jag skrattar men det låter ju helt sjukt.
Jag har sett egna 12 åringar träna 0.010 o 0.015 backe
men det är lägsta jag sett o trodde det var lägsta siffran  
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2013-10-03 00:47:18
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
0?? Fan t.o.m Lysmelk tränar ju bättre!
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2013-10-03 00:50:34 Edited(1): 2013-10-03 00:51:37
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 772
|
Just det, hon väntade ett föl.. då kan jag vara lugn... var rädd det var en bugg som slagit in  Tur. Tur vi inte hann ta rundan förbi köttkvarnen 
|
|
Reply
|
|
BabyB
|
Posted: 2013-10-03 01:01:54
|
Became a member: 2012-02-23
Forum posts: 391
|
Hahahahaha!
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2013-10-04 19:08:44  Just det, hon väntade ett föl.. då kan jag vara lugn... var rädd det var en bugg som slagit in  Tur. Tur vi inte hann ta rundan förbi köttkvarnen 
Answer to: "Just det, hon väntade ett föl.. då kan jag vara lugn... var"
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 816
|
Skönt att man inte är ensam om att få hjärnsläpp! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-10-04 21:51:46 Edited(1): 2013-10-04 21:52:48  Skönt att man inte är ensam om att få hjärnsläpp! 
Answer to: "Skönt att man inte är ensam om att få hjärnsläpp!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är många här som har hjärnsläpp flitigt
Kan det vara Travzonensjukan?
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2013-10-05 08:55:59  Det är många här som har hjärnsläpp
Kan det vara Travzonensjukan?
Answer to: "Det är många här som har hjärnsläpp :D :D
Kan "
|
|
Ja...man kan ju helt klart börja fundera på om det kanske är något sådant!
Det kan ju knappast vara normalt att bete sig som vi gör här... håller tummar för hästar som inte finns, sitter uppe halva nätterna för att betäcka i bästa tänkbara situation och blir larvigt nervöa över ett viktigt lopp... :P
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2013-10-05 13:10:56  Ja...man kan ju helt klart börja fundera på om det kanske är något sådant!
Det kan ju knappast vara normalt att bete sig som vi gör här... håller tummar för hästar som inte finns, sitter uppe halva nätterna för att betäcka i bästa tänkbara situation och blir larvigt nervöa över ett viktigt lopp... :P
Answer to: "Ja...man kan ju helt klart börja fundera på om det kanske ä"
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Jag tror det är det som är charmen med detta spel. Jag skulle nog inte sitta här dag ut och dag in, matcha låtsashästar, svära för mig själv när jag missar en auktion, försöka räkna ut huvudlag, kusk som passar till häst, träningsupplägg osv. med något annat spel. Det är något speciellt.
De som var med under tiden då spelet "Sulky" var uppe så kommer de också ihåg att det var ett mycket mer simpelt spel, men ändå så beroendeframkallande. Det var mer en livsstil.
Undrar om man ska försöka göra en karriär som travtränare? Man har ju lärt sig om matchning och träningsupplägg här nu, så man kanske kan bli lite framgångsrik iaf 
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2013-10-05 14:41:01  Jag tror det är det som är charmen med detta spel. Jag skulle nog inte sitta här dag ut och dag in, matcha låtsashästar, svära för mig själv när jag missar en auktion, försöka räkna ut huvudlag, kusk som passar till häst, träningsupplägg osv. med något annat spel. Det är något speciellt.
De som var med under tiden då spelet "Sulky" var uppe så kommer de också ihåg att det var ett mycket mer simpelt spel, men ändå så beroendeframkallande. Det var mer en livsstil.
Undrar om man ska försöka göra en karriär som travtränare? Man har ju lärt sig om matchning och träningsupplägg här nu, så man kanske kan bli lite framgångsrik iaf 
Answer to: "Jag tror det är det som är charmen med detta spel. Jag skulle nog"
|
|
Åh, älskade Sulky!!!
Vilken chock det blev när allt bara försvann... Hade ett par finfina föl på gång och fick aldrig se vad det blev av dem. Var en av dem som höll ut länge i det alternativa forumet där det tjatades och bönades om att någon skulle få ta över driften av spelet. Riktigt, riktigt jobbigt var det.
Saknar det fortfarande och skulle börja spela bums om det återuppstod.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2013-10-05 15:30:41  Åh, älskade Sulky!!!
Vilken chock det blev när allt bara försvann... Hade ett par finfina föl på gång och fick aldrig se vad det blev av dem. Var en av dem som höll ut länge i det alternativa forumet där det tjatades och bönades om att någon skulle få ta över driften av spelet. Riktigt, riktigt jobbigt var det.
Saknar det fortfarande och skulle börja spela bums om det återuppstod.
Answer to: "Åh, älskade Sulky!!! :(
Vilken chock det blev när allt b"
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Absolut, håller med till fullo. Enklare spel men mer logiskt...
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|