1
[ 2
]
|
|
Posted: 2013-06-06 23:03:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag gör som Tommie och spikar Time Machine.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-06-07 07:35:04  Jag gör som Tommie och spikar Time Machine.
Answer to: "Jag gör som Tommie och spikar Time Machine."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Lycka till ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-06-08 11:01:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blivit övertalad om att young farmer är omgångens drag, sällan jag blir det. Men är bara till att kolla i lopparkivet för att fatta att den har bra chans. Gick i dödens på time machine för 2 starter sedan och gjorde det grymt bra. Hur fan ska Time machine kunna besegra den nu med dessa förutsättningarna? det tror jag inte på..........Krävs bara lite fart på loppet eller att Tomas är offensiv så plockar han nog ner dessa......
Ville bara dela med mig av ett bra tips som inte var mitt eget, upp till er sedan om ni tar med dne eller inte. Vi spikar........... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-06-08 13:12:19 Edited(1): 2013-06-08 13:18:48  Blivit övertalad om att young farmer är omgångens drag, sällan jag blir det. Men är bara till att kolla i lopparkivet för att fatta att den har bra chans. Gick i dödens på time machine för 2 starter sedan och gjorde det grymt bra. Hur fan ska Time machine kunna besegra den nu med dessa förutsättningarna? det tror jag inte på..........Krävs bara lite fart på loppet eller att Tomas är offensiv så plockar han nog ner dessa......
Ville bara dela med mig av ett bra tips som inte var mitt eget, upp till er sedan om ni tar med dne eller inte. Vi spikar........... 
Answer to: "Blivit övertalad om att young farmer är omgångens dr"
|
|
Har redan tittat på den o också framhållit den om du tittar tidigare i spalten..!  Blir några hästar här..svårt att ranka nu när Westis startar från bakspår...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-06-08 14:02:37
|
|
Time prommas de rejält för...ska bli intressant o se den hästen nu från bakspår o hur Westis löser det hela..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-06-08 14:18:06  Blivit övertalad om att young farmer är omgångens drag, sällan jag blir det. Men är bara till att kolla i lopparkivet för att fatta att den har bra chans. Gick i dödens på time machine för 2 starter sedan och gjorde det grymt bra. Hur fan ska Time machine kunna besegra den nu med dessa förutsättningarna? det tror jag inte på..........Krävs bara lite fart på loppet eller att Tomas är offensiv så plockar han nog ner dessa......
Answer to: "Blivit övertalad om att young farmer är omgångens dr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
YF på kort distans? Lycka till med den spiken.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-06-08 15:40:35
|
|
Hästen gräsgrym o kördes därefter också...vilken prestation av hästen...kusken var som vanligt..!! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-06-08 15:40:47
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Imponerande..
Jävla skit Olsson
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-06-08 15:46:43
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Skriver ett inlägg till  Var det någon som nämnde klassblandning??  Och B_Good gnäll inte på Olsson för att du tippar dåligt. Hade Offshore Man fått ledningen så hade Time Machine kommit enklare till dödens och mördat Offshore Man därifrån istället.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-06-08 16:18:06  Skriver ett inlägg till  Var det någon som nämnde klassblandning??  Och B_Good gnäll inte på Olsson för att du tippar dåligt. Hade Offshore Man fått ledningen så hade Time Machine kommit enklare till dödens och mördat Offshore Man därifrån istället.
Answer to: "Skriver ett inlägg till :D Var det någon som nämnde klassbl"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jo absolut, nog hade Time krossat ändå som han gick.. Fett.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-06-08 18:00:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, det var klasskillnad. Men synd att young farmer inte fick travet att fungera, tror han hade vunnit då med tanke på hur bra han var för 2 starter sedan mot time machine och nästan utmanade från dödens.
westholm visade ännu en gång hur dålig kusk han är 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-06-08 18:09:14  jo, det var klasskillnad. Men synd att young farmer inte fick travet att fungera, tror han hade vunnit då med tanke på hur bra han var för 2 starter sedan mot time machine och nästan utmanade från dödens.
westholm visade ännu en gång hur dålig kusk han är 
Answer to: "jo, det var klasskillnad. Men synd att young farmer inte fick travet att fu"
|
|
Tja visar väl bara att kusken är ca: 10 procent o hästen 90 % när de blir så här...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-06-08 19:49:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
i dessa klasser möjligen. I högre klasser/eliten så gör kusken betydligt mer pga hästarna är så pass jämna......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-06-08 20:11:29  i dessa klasser möjligen. I högre klasser/eliten så gör kusken betydligt mer pga hästarna är så pass jämna......
Answer to: "i dessa klasser möjligen. I högre klasser/eliten så gö"
|
|
Blir en helt annan vikt på procenten då..men hästen är mycket avgörande..! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-06-08 21:48:02  Blir en helt annan vikt på procenten då..men hästen är mycket avgörande..! 
Answer to: "Blir en helt annan vikt på procenten då..men hästen ä"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag vill nog påstå att kuskens betydelse beror lite på vilken häst det är. I det här fallet så var ju kuskens betydelse noll eftersom Westholm kom så fel på det man bara kan men hästen redde ut det ändå, med råge. I tex första avd så hade ju kusken betydligt större del i segern då många kuskar nog suttit nöjda med att få andra utv och svara när attackerna kommer och hade Kontio kört så så är det inte omöjligt att Reden hinner undan.
Vissa hästar behöver mer hjälp av sin kusk än andra och då blir såklart effekten av en bättre kusk i sulkyn större.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-06-09 07:54:48  Jag vill nog påstå att kuskens betydelse beror lite på vilken häst det är. I det här fallet så var ju kuskens betydelse noll eftersom Westholm kom så fel på det man bara kan men hästen redde ut det ändå, med råge. I tex första avd så hade ju kusken betydligt större del i segern då många kuskar nog suttit nöjda med att få andra utv och svara när attackerna kommer och hade Kontio kört så så är det inte omöjligt att Reden hinner undan.
Vissa hästar behöver mer hjälp av sin kusk än andra och då blir såklart effekten av en bättre kusk i sulkyn större.
Answer to: "Jag vill nog påstå att kuskens betydelse beror lite på vi"
|
|
Absolut..så är det...! Jackis idag o ja slänger upp loppen..! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|