Maharajah var inte norra Europas bästa häst idag, han är hela Europas bästa häst och skulle han prestera så här i Frankrike så skulle dom tappa hakan, du får ursäkta men Ready Cash ryggresor skulle inte funka då, Marre skulle sväpa dom bakifrån lätt.
Ja han är jobbig med sin microfon, står o glor på dom när de yttrar sina känslor...."Kan du beskriva vad du känner just nu" hör man Gojan o trycker fram micken, en pungspark skulle han få av mig. Hahahaha
Verkligen..så här i efterhand så ser man att båda franska får bra lopp o Westis har väl gjort sitt på Nemo...kan väl inte tänka mig att han får fortsätta...Erik fick backa sig sist med Monster o spurtade godkänt...! Start vecka till vecka var inte bra för Raja o Bäckman...de hade inte återhämtat sig...!
Verkligen..så här i efterhand så ser man att båda franska får bra lopp o Westis har väl gjort sitt på Nemo...kan väl inte tänka mig att han får fortsätta...Erik fick backa sig sist med Monster o spurtade godkänt...!
Roxana i Harpers? Vågar man hoppas på det? Är Maha så här fin i en Elitloppsfinal så får övriga vara jävligt på tårna för att stå emot.... En tid under 09 är väl inte att hoppas för mycket vid fina förutsättningar. Hörde att dom klockat honom till 09.5 sista 1600 i lördags och det det full spänst över mål och tussar kvar.....