1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2013-03-19 19:05:55 Edited(1): 2013-03-19 19:10:13  ja, jag är intresserad av travet för den underbara sporten med dessa extraordinära varelser som är en fröjd för ögat att se. De pengar jag har investerat i sporten förväntar jag mig aldrig att få tillbaka, ser det enbart som en bonus om man skulle få tillbaka lite.
Tycker mest att det är tråkigt med bittra gubbar som dig dujorha, klagar på allt och alla inom sporten och funderar aldrig ens tanken på om det är ditt eget spelande/agerande som det är fel på......Varför spelar du om allt är fel och du blir lurad vecka efter vecka?
Nu hoppas jag att Vivo per lei springer in 35k idag på jägersro, 
Answer to: "ja, jag är intresserad av travet för den underbara sporten med de"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tycker precis som du om sporten o hästarna men dåliga manupulationer o efterkloka personer som klankar på andra spelare som spelar pengar på de dom tror på skulle jag aldrig ge mig på ! Har förklarat gång på gång att jag vill ha professionalism av tränare o kuskar, men när nivån dras ner så klankar jag direkt..har sett en del som du förstår..! Lycka till med hästen och så får du gärna commenta i tid på sidan..!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-03-19 19:09:14  Jag håller på hästarna.
Answer to: "Jag håller på hästarna."
|
|
Absolut !! Hästarna kommer först o sedan dom andra...hugget som stucket om andra platsen..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-03-19 20:34:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vivo per lei vann igen, gratis till er som spelade och blev rika till 1,4 ggr pengarna. haha  5 längder joggandes! 55k på 2 starter nu och på väg mot stjärnorna?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-03-19 21:00:43  Vivo per lei vann igen, gratis till er som spelade och blev rika till 1,4 ggr pengarna. haha  5 längder joggandes! 55k på 2 starter nu och på väg mot stjärnorna?
Answer to: "Vivo per lei vann igen, gratis till er som spelade och blev rika till 1,4 g"
|
|
Bra häst grattis om du spelade !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-03-19 21:08:06  Bra häst grattis om du spelade !! 
Answer to: "Bra häst grattis om du spelade !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Underbar häst, köpte in mig i den när den gått provlopp som 2 åring. Gillade stammen skarpt då jag älskade allt med Olimede och sedan en mack lobelare till morsa. Fint byggd och fint steg, så jag tror nog att det kan gå en bit. Lars I och Takter håller den i alla fall högt och tror den kommer att tjäna mycket pengar.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-03-20 07:26:23 Edited(3): 2013-03-20 07:34:56  Underbar häst, köpte in mig i den när den gått provlopp som 2 åring. Gillade stammen skarpt då jag älskade allt med Olimede och sedan en mack lobelare till morsa. Fint byggd och fint steg, så jag tror nog att det kan gå en bit. Lars I och Takter håller den i alla fall högt och tror den kommer att tjäna mycket pengar.
Answer to: "Underbar häst, köpte in mig i den när den gått provlop"
|
|
Kul med lyckade köp i hästvärlden !! Bara hoppas på fortsatt utveckling o inga skador...Mack Lobell i släkten är inte dumt..!  Jänkarjolle ? o 4:de spår, de gick galant..är den anmäld till något större ? 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|