[ 1
]
|
|
Posted: 2012-12-22 00:35:32 Edited(3): 2012-12-22 00:40:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha kanske är dags nu att för en gångs skull säga vem jag är? inloggad här nu för första gången på myyyyyycket länge. Minns det var mycket snack om vem jag var osv osv för några år sedan men ja har hållt mig anonym
Inte alls inne här mycket längre då skolan tar all tid. Jag är en kille på 17 år som varit fast i trav sen jag var 8! spelar väldigt ofta (har atg konto osv) älskar travet. När jag ser tillbaka på detta spel så är det ganska kul att jag som 12-13 åring totalt dominerade det här spelet ett tag och vann alla storlopp. Även om de nu är en sisådär 4-5 år sen. Helt sjukt hur många timmar man suttit på denna sida, jag slutade vara inne här för ja tyckte det spårade lite där ett tag och att folk körde sidan i botten. Minns dom gamla höjdarna "nazgul , plokko , soberano , nijo , perra från stall zilver? , jockeoutcast.. fyfan är ni kvar? Trots att de här bara är ett skitet jävla spel så har man endå så många minnen till det haha.. minns än idag min första storseger! och den mest omtalade häst jag haft var väl "Right Here Right Now" han hade usla värden och vann kriteriet. Minns vilken jävla hysterie de blev härinne på zonen då.. haha.
Min främsta förmåga är att jag faktiskt hade ett bra knep att ställa i ordning hästarna, som faktiskt funkade väldigt ofta. Har grym rutin av spelet så jag är öppen för frågor om de är någon som undrar något!  har fått snurr på många gamla hästar som drog in miljontals kronor.
Det är väl bara kolla mitt prisskåp  334 segrar är väl inte så illa pinkat?
Nu vet ni det  god jul på er alla!!!!!!!! 17 åringen. haha
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2012-12-22 01:58:17  Haha kanske är dags nu att för en gångs skull säga vem jag är? inloggad här nu för första gången på myyyyyycket länge. Minns det var mycket snack om vem jag var osv osv för några år sedan men ja har hållt mig anonym
Inte alls inne här mycket längre då skolan tar all tid. Jag är en kille på 17 år som varit fast i trav sen jag var 8! spelar väldigt ofta (har atg konto osv) älskar travet. När jag ser tillbaka på detta spel så är det ganska kul att jag som 12-13 åring totalt dominerade det här spelet ett tag och vann alla storlopp. Även om de nu är en sisådär 4-5 år sen. Helt sjukt hur många timmar man suttit på denna sida, jag slutade vara inne här för ja tyckte det spårade lite där ett tag och att folk körde sidan i botten. Minns dom gamla höjdarna "nazgul , plokko , soberano , nijo , perra från stall zilver? , jockeoutcast.. fyfan är ni kvar? Trots att de här bara är ett skitet jävla spel så har man endå så många minnen till det haha.. minns än idag min första storseger! och den mest omtalade häst jag haft var väl "Right Here Right Now" som fullständigt lekte med sina motståndare trots att han hade på pappret USLA värden.
Answer to: "Haha kanske är dags nu att för en gångs skull säga vem"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Och det vill du vi ska tro på?
God jul på dig i vilket fall som helst, kakan! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-12-22 09:36:35  Haha kanske är dags nu att för en gångs skull säga vem jag är? inloggad här nu för första gången på myyyyyycket länge. Minns det var mycket snack om vem jag var osv osv för några år sedan men ja har hållt mig anonym
Inte alls inne här mycket längre då skolan tar all tid. Jag är en kille på 17 år som varit fast i trav sen jag var 8! spelar väldigt ofta (har atg konto osv) älskar travet. När jag ser tillbaka på detta spel så är det ganska kul att jag som 12-13 åring totalt dominerade det här spelet ett tag och vann alla storlopp. Även om de nu är en sisådär 4-5 år sen. Helt sjukt hur många timmar man suttit på denna sida, jag slutade vara inne här för ja tyckte det spårade lite där ett tag och att folk körde sidan i botten. Minns dom gamla höjdarna "nazgul , plokko , soberano , nijo , perra från stall zilver? , jockeoutcast.. fyfan är ni kvar? Trots att de här bara är ett skitet jävla spel så har man endå så många minnen till det haha.. minns än idag min första storseger! och den mest omtalade häst jag haft var väl "Right Here Right Now" han hade usla värden och vann kriteriet. Minns vilken jävla hysterie de blev härinne på zonen då.. haha.
Min främsta förmåga är att jag faktiskt hade ett bra knep att ställa i ordning hästarna, som faktiskt funkade väldigt ofta. Har grym rutin av spelet så jag är öppen för frågor om de är någon som undrar något!  har fått snurr på många gamla hästar som drog in miljontals kronor.
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
God Jul kaka..
O när det kommer till tips angående zonen tar jag dem gärna så länge du håller dig ifrån IRL-Liret 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-12-22 11:51:32  God Jul kaka..
O när det kommer till tips angående zonen tar jag dem gärna så länge du håller dig ifrån IRL-Liret 
Answer to: "God Jul kaka..
O när det kommer till tips angående zonen tar ja"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, jasså vadådå ?? 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2012-12-23 14:34:17  Haha kanske är dags nu att för en gångs skull säga vem jag är? inloggad här nu för första gången på myyyyyycket länge. Minns det var mycket snack om vem jag var osv osv för några år sedan men ja har hållt mig anonym
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
haha fyfan kakan. det var tider det. din första storseger var väl Delightful Rocket i Stoelitens Final? Den vita märren
Minns hur det denna sidan var från start med Nijo (nuvarande Folke) och Prima_Crille (numera känd som Rickard Hansson) som forumets ärkerivaler.  Club Exclusive med tips från Andreas Larsson varje kväll och andelsspel på V75orna. V75-Kung och senare även Oddsjakten. Då var sidan i sitt ässe. När en häst med 7 på nån blå stapel sågs som en kanon. När "startsnabbhet" hade samma status som "spurt" har i dagsläget. När DU startade Nocturna (stavning?) fem dagar i rad med fyra brutna ben som följd
minns när Soberano skrev inlägg i TZ News om dina hästar och la upp bild på den tjockaste hästen IRL med bildtext i stil med "kakan har ställt i ordning ser vi, bättre form än någonsin"
Jag har väl inga meriter i TravSpelet under denna inloggning. Men kan idag erkänna att jag hade två konton förr på världen. Detta för forumet och "Lugdunum" för Spelet. Minns att du anklagade mig för fusk när nån pajas bjöd på två hyggliga hästar jag lagt ut med "Lugdunumstallet".. var dock oskyldig men du lyckades få Admin att häva köpen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-12-24 00:10:04  haha fyfan kakan. det var tider det. din första storseger var väl Delightful Rocket i Stoelitens Final? Den vita märren
Minns hur det denna sidan var från start med Nijo (nuvarande Folke) och Prima_Crille (numera känd som Rickard Hansson) som forumets ärkerivaler.  Club Exclusive med tips från Andreas Larsson varje kväll och andelsspel på V75orna. V75-Kung och senare även Oddsjakten. Då var sidan i sitt ässe. När en häst med 7 på nån blå stapel sågs som en kanon. När "startsnabbhet" hade samma status som "spurt" har i dagsläget. När DU startade Nocturna (stavning?) fem dagar i rad med fyra brutna ben som följd
minns när Soberano skrev inlägg i TZ News om dina hästar och la upp bild på den tjockaste hästen IRL med bildtext i stil med "kakan har ställt i ordning ser vi, bättre form än någonsin"
Jag har väl inga meriter i TravSpelet under denna inloggning. Men kan idag erkänna att jag hade två konton förr på världen. Detta för forumet och "Lugdunum" för Spelet. Minns att du anklagade mig för fusk när nån pajas bjöd på två hyggliga hästar jag lagt ut med "Lugdunumstallet".. var dock oskyldig men du lyckades få Admin att häva köpen.. 
Answer to: "haha fyfan kakan. det var tider det. din första storseger var väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Asså är nästan lite skrämmande löjligt vilka jävla minnen man endå har till det här skitspelet? har nog hängt härinne tusentals timmar asså.... Om man bara kunde spola tillbaka tiden!!!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|