1
2
3
[ 4
]
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-24 14:37:00 Edited(1): 2012-11-24 14:37:53  löjligt, var veckans bästa spik, och travspanarn spikade såklart
Answer to: "löjligt, var veckans bästa spik, och travspanarn spikade så"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Gjorde ja med..!  På största lappen bäst o tillägga..lycka till Spanis !! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-11-24 14:39:04  Tråkiga provstarter...av Örjan men han grejar de..vart orolig o började gardera på en lapp...fan när man inte får se ordentligt....Catrin får komma igen..!! 
Answer to: "Tråkiga provstarter...av Örjan men han grejar de..vart orolig o "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Tack för att du inte lät mig spika Yamani..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 14:39:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Örjan dominerar, vet precis hur han ska förvalta hästkrafterna och har full koll!!
Hästen är riktigt bra också!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 14:40:28  Gjorde ja med..!  På största lappen bäst o tillägga..lycka till Spanis !! 
Answer to: "Gjorde ja med..!:D På största lappen bäst o tillägga.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
prischecken var klar redan när startlistan kom, löjligt, verka som folk missat alla starter hästen gjort
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-24 14:44:36  prischecken var klar redan när startlistan kom, löjligt, verka som folk missat alla starter hästen gjort
Answer to: "prischecken var klar redan när startlistan kom, löjligt, verka so"
|
|
Såg inte lika bra ut som sist.....hann få fjärilar..tyvärr..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 14:45:21  Såg inte lika bra ut som sist.....hann få fjärilar..tyvärr..! 
Answer to: "Såg inte lika bra ut som sist.....hann få fjärilar..tyv&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är man feg = ingen deg 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-24 14:45:34  Tack för att du inte lät mig spika Yamani..
Answer to: "Tack för att du inte lät mig spika Yamani.."
|
|
Så lite så..vi får ju hjälpas åt ! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-24 14:46:33  är man feg = ingen deg 
Answer to: "är man feg = ingen deg:)"
|
|
Ja som är halvfeg får väl bara halvdeg..6:rätt eller så..haha....! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 14:47:01  prischecken var klar redan när startlistan kom, löjligt, verka som folk missat alla starter hästen gjort
Answer to: "prischecken var klar redan när startlistan kom, löjligt, verka so"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har folk missat dennes starter? en av dagens största favoriter så nej, jag tror folk inte har missat det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 14:48:49  har folk missat dennes starter? en av dagens största favoriter så nej, jag tror folk inte har missat det.
Answer to: "har folk missat dennes starter? en av dagens största favoriter så"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu snackar jag om att spika inte ha med, 53% har med dne, hur många av de 53% spikar? så ja, dock verka harry boy har bättre koll, så folk kanske ska köra på det i vinter
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 14:54:14  nu snackar jag om att spika inte ha med, 53% har med dne, hur många av de 53% spikar? så ja, dock verka harry boy har bättre koll, så folk kanske ska köra på det i vinter
Answer to: "nu snackar jag om att spika inte ha med, 53% har med dne, hur många a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
en av dagens största favoriter och ett av det mer ojämnaste loppen.
rätt kaxig att sätta en spik som denna och då ska det skrikas ut samtidigt som du gömmer dig så fegt när folke faktiskt har ägt dig en hel del den senaste tiden... jag tycker det komiskt men samtidigt löjligt beteende. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 15:17:35  en av dagens största favoriter och ett av det mer ojämnaste loppen.
rätt kaxig att sätta en spik som denna och då ska det skrikas ut samtidigt som du gömmer dig så fegt när folke faktiskt har ägt dig en hel del den senaste tiden... jag tycker det komiskt men samtidigt löjligt beteende. 
Answer to: "en av dagens största favoriter och ett av det mer ojämnaste loppe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
folke ägt mig, okej, ironi på hög nivå här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 15:24:21  folke ägt mig, okej, ironi på hög nivå här
Answer to: "folke ägt mig, okej, ironi på hög nivå här"
|
Became a member:
Forum posts:
|
minnet e kort hos dig, det vet vi...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 15:25:16 Edited(1): 2012-11-24 15:25:27  minnet e kort hos dig, det vet vi...
Answer to: "minnet e kort hos dig, det vet vi..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
sluta va pinsam nu, kom in i matchen, ryck upp dig, vet du kan. visa det nu
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-24 18:00:52 Edited(2): 2012-11-24 18:01:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förstår inte varför du är kaxig travspanarn? jag hade 2 hästar i loppet och udo's oiler var en av dem. Som jag sade innan så är C.fajersson ingen stjärnkusk direkt och hon blev fullständigt ägd av örjan idag. Örjan körde mot 1 häst hela loppet....
Alla visste att det bara fanns 2 hästar på banan och det är bara till att kolla på spelet och strecken och insatsfördelningen.
Går självklart inte att vinna på V75 med en resa först i 3.e spår 2000m..... Men visst var det en bra insats av Udo's oiler, dock omgångens största favorit och jag vet inte hu rmånga tidningar och experter som hade den som spik.
Men hur man går från att vinna detta till PDA kan nog bara du svara på spanarn 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-24 18:16:05  Förstår inte varför du är kaxig travspanarn? jag hade 2 hästar i loppet och udo's oiler var en av dem. Som jag sade innan så är C.fajersson ingen stjärnkusk direkt och hon blev fullständigt ägd av örjan idag. Örjan körde mot 1 häst hela loppet....
Alla visste att det bara fanns 2 hästar på banan och det är bara till att kolla på spelet och strecken och insatsfördelningen.
Går självklart inte att vinna på V75 med en resa först i 3.e spår 2000m..... Men visst var det en bra insats av Udo's oiler, dock omgångens största favorit och jag vet inte hu rmånga tidningar och experter som hade den som spik.
Men hur man går från att vinna detta till PDA kan nog bara du svara på spanarn 
Answer to: "Förstår inte varför du är kaxig travspanarn? jag hade "
|
|
Kunde ha gått åt skogen..hästen såg inte så där himla bra ut...men Örjan körde smart..o hade koll på att innerspåret sög lite extra...! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|