1
2
3
[ 4
]
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-24 21:42:10  Jag tycker att han var het, men vi kan väl enas om att vi tolkade situationen olika 
Answer to: "Jag tycker att han var het, men vi kan väl enas om att vi tolkade situ"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Absolut ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-24 21:45:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Travspanarn lika pinsam som vanligt, vägrar erkänna när han har fel.....
Idiotiskt att inte tycka detta var en offensiv styrning av Melander, hade han kört defensivt så hade han backat sig sist, så enkelt är det. Sedan kollar han om han får överta av ludde, men tror nog inte han räknade med det.
Tror knappast att Friction losade pga han blev "het", han travade väldigt dåligt sista 800, framförallt i kurvorna fick melander ta upp mycket och släppa flera meter vilket är extremt tydligt i sista kurvan. Sedan på racksträckan släpper han loss friction.
Imponerande insats, men tyvärr inte helt fräsch, vinner detta annars.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-25 13:53:56 Edited(2): 2012-06-25 13:55:02 Travspanarn lika pinsam som vanligt, vägrar erkänna när han har fel.....
Idiotiskt att inte tycka detta var en offensiv styrning av Melander, hade han kört defensivt så hade han backat sig sist, så enkelt är det. Sedan kollar han om han får överta av ludde, men tror nog inte han räknade med det.
Tror knappast att Friction losade pga han blev "het", han travade väldigt dåligt sista 800, framförallt i kurvorna fick melander ta upp mycket och släppa flera meter vilket är extremt tydligt i sista kurvan. Sedan på racksträckan släpper han loss friction.
Imponerande insats, men tyvärr inte helt fräsch, vinner detta annars.
Answer to: "Travspanarn lika pinsam som vanligt, vägrar erkänna n&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart som fan friction förlorade loppet på att han blev het, hallå? ser du ej loppen? PINSAMT FOLKE!
P.s Unique lover gått imål ännu? Kom imål strax innan I want dance antar jag?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-25 15:37:34 Edited(1): 2012-06-25 15:37:58  klart som fan friction förlorade loppet på att han blev het, hallå? ser du ej loppen? PINSAMT FOLKE!
P.s Unique lover gått imål ännu? Kom imål strax innan I want dance antar jag?
Answer to: "klart som fan friction förlorade loppet på att han blev het, hal"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Unique lover satt fast 3.e inner och kom i mål jämsides med 2.an kite face, blev 3.a med mycket sparade krafter. Var väl Saston som var sist i mål? i want dance var sjuk? som du brukar säga efter en dålig insats......
Jo jag såg loppet friction var ute i, till skillnad från dig verkar jag ha lite kunskap och kunna se när en häst travar dåligt och kusken måste ta upp i kurvorna, tappade 2 längder i sista sväng bla........ Du vet det loppet du garderade pga kusken skulle köra defensivt. Har man inte skicklighet som spelare så får man väl förlita sig på turen som du......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-25 16:07:05 Unique lover satt fast 3.e inner och kom i mål jämsides med 2.an kite face, blev 3.a med mycket sparade krafter. Var väl Saston som var sist i mål? i want dance var sjuk? som du brukar säga efter en dålig insats......
Jo jag såg loppet friction var ute i, till skillnad från dig verkar jag ha lite kunskap och kunna se när en häst travar dåligt och kusken måste ta upp i kurvorna, tappade 2 längder i sista sväng bla........ Du vet det loppet du garderade pga kusken skulle köra defensivt. Har man inte skicklighet som spelare så får man väl förlita sig på turen som du......
Answer to: "Unique lover satt fast 3.e inner och kom i mål jämsides m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i want dance sjuk? synas kallas det, inget med sjukdom att göra. Har man inte skicligheten som du sa sj sa...sa ju te dig att dne inte var bättre än halva fältet innan loppet. den sprang en 11 tid på kort, mer kan man inte begära, att den ska ner under 11? ja i dina drömmar kanske.
Ja Friction travade dåligt, du sagt det 10 gånger, ingen sagt emot. Förlora han loppet där? nej.
Hade han kunnat vinna om han ej travat dåligt? möjligt, troligen inte.
Melanders tanke var aldrig att köra sig till dödens från start, men sådant skulle du aldrig förstå, du tror väll på allvar att det var tarzans tanke att köra loppet som de blev i lördags med.
Hoppas du spikar på lördag med, nu när han fick bra preparelopp.
P  bellevue tobak å spel hade 3 lappar med 7 rätt i lördags...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-26 13:43:36 Edited(1): 2012-06-26 13:44:13  i want dance sjuk? synas kallas det, inget med sjukdom att göra. Har man inte skicligheten som du sa sj sa...sa ju te dig att dne inte var bättre än halva fältet innan loppet. den sprang en 11 tid på kort, mer kan man inte begära, att den ska ner under 11? ja i dina drömmar kanske.
Ja Friction travade dåligt, du sagt det 10 gånger, ingen sagt emot. Förlora han loppet där? nej.
Hade han kunnat vinna om han ej travat dåligt? möjligt, troligen inte.
Melanders tanke var aldrig att köra sig till dödens från start, men sådant skulle du aldrig förstå, du tror väll på allvar att det var tarzans tanke att köra loppet som de blev i lördags med.
Hoppas du spikar på lördag med, nu när han fick bra preparelopp.
P  bellevue tobak å spel hade 3 lappar med 7 rätt i lördags...
Answer to: "i want dance sjuk? synas kallas det, inget med sjukdom att göra. Har m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Melander är ingen idiot, är självklart att han kollar om det finns position 2.a/3.e utvändigt innan han sätter sig i dödens. Vad är konstigt med det? hur blir det en defensiv styrning? Du var HELT ute och cyklade travspanarn.
Vad gäller i won't dance så sade Erik att hästen underpresterade kraftigt och var trött 700 kvar vilket inte är normalt. Det räcker för mig.......
Men som sagt, 3 hästar var helgardering i guld, hu rmånga hade du? 5,6,7st? eller du spikade monster drive? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-26 13:48:10 Edited(1): 2012-06-26 13:51:54  Melander är ingen idiot, är självklart att han kollar om det finns position 2.a/3.e utvändigt innan han sätter sig i dödens. Vad är konstigt med det? hur blir det en defensiv styrning? Du var HELT ute och cyklade travspanarn.
Vad gäller i won't dance så sade Erik att hästen underpresterade kraftigt och var trött 700 kvar vilket inte är normalt. Det räcker för mig.......
Answer to: "Melander är ingen idiot, är självklart att han kollar om det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså, jag var helt ute och cyklade? hur orkar du? Skrev klart och tydligen om han mort föprmodan skulel bli 3de spår förstas 500 sedna dödens i jämt 12 tempo så åker han dit till slut endå, kan ej bli tydligare. Men du trodde väll det var varenne han satt uppe bakom. DU va helt fel ute som SPIKADE, man spikar inte en häst som går första 500 i 3e spår sedna får gå resten av loppet i dödens i 12 tempo.
Inte någon självkritik? nehe, oväntat.
Klart den underprestare när dne inte kunde gå under 11 som kräfts för att vara topp 3, sista vann dem med halvlängd för full drivning på 14,8, FULL VÄG! uppkäkad och utspottad.
sedan är jag ute och cyklar med
jagt kan ju iallaflal erkänna när jage fel ute, vilket äre sällan, gjorde en felbedömning på Sanity sist den va ute, trodde inte att hästen skulle vara i det slaget med tanke på föberedelserna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-26 14:05:45  jaså, jag var helt ute och cyklade? hur orkar du? Skrev klart och tydligen om han mort föprmodan skulel bli 3de spår förstas 500 sedna dödens i jämt 12 tempo så åker han dit till slut endå, kan ej bli tydligare. Men du trodde väll det var varenne han satt uppe bakom. DU va helt fel ute som SPIKADE, man spikar inte en häst som går första 500 i 3e spår sedna får gå resten av loppet i dödens i 12 tempo.
Inte någon självkritik? nehe, oväntat.
Klart den underprestare när dne inte kunde gå under 11 som kräfts för att vara topp 3, sista vann dem med halvlängd för full drivning på 14,8, FULL VÄG! uppkäkad och utspottad.
sedan är jag ute och cyklar med
jagt kan ju iallaflal erkänna när jage fel ute, vilket äre sällan, gjorde en felbedömning på Sanity sist den va ute, trodde inte att hästen skulle vara i det slaget med tanke på föberedelserna.
Answer to: "jaså, jag var helt ute och cyklade? hur orkar du? Skrev klart och t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
herregud, går inte o räkna antalet ggr du varit fel ute men vägrar erkänna utan gnäller på sjukdom o annat löjligt skit. Friction hade jag spikat igen om dem kört om loppet, utan att tveka. Gör ett heroiskt lopp och åker ditt mot 1 smygare vilket han inte gjort om Melander kunnat köra genom sista sväng. Thats life, men det fanns inga andra vettiga spikar med undantag för jocke och perfect toll. Vet inte om du har blundat de tidigare loppen som friction vunnit? antar att du garderat han i samtliga starter då.....
Vad gäller i won't dance så räcker Eriks ord mer än tillräckligt som bevis, finns ingen som har bättre koll på hästen än han. Har sprungit 1.10/1.11 tider förr, senast var han inte trött över mål. Men det vet självklart du bättre än kusken? HAHA  ........Men som sagt, 3 hästar helgardering, thats it.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-26 16:35:35  herregud, går inte o räkna antalet ggr du varit fel ute men vägrar erkänna utan gnäller på sjukdom o annat löjligt skit. Friction hade jag spikat igen om dem kört om loppet, utan att tveka. Gör ett heroiskt lopp och åker ditt mot 1 smygare vilket han inte gjort om Melander kunnat köra genom sista sväng. Thats life, men det fanns inga andra vettiga spikar med undantag för jocke och perfect toll. Vet inte om du har blundat de tidigare loppen som friction vunnit? antar att du garderat han i samtliga starter då.....
Vad gäller i won't dance så räcker Eriks ord mer än tillräckligt som bevis, finns ingen som har bättre koll på hästen än han. Har sprungit 1.10/1.11 tider förr, senast var han inte trött över mål. Men det vet självklart du bättre än kusken? HAHA  ........Men som sagt, 3 hästar helgardering, thats it.
Answer to: "herregud, går inte o räkna antalet ggr du varit fel ute men v&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som spelare är det min plikt att ha betydligt bättre koll än kuskar och tränare på loppen, sedna kan man såklart få bra info ibland som kan vara avgörande.
Ganska säker på att hela sverige utan du trodde att oracle skulle plocka ner i Want dance från dödens.
Sedan att du försöker skoja bort senaste starterna om hästen med "erik säger de och de" är det möjligt att tant agda lr nån randomspelare köper. Folk som "kan" trav fattar bättre.
Sedan att du skulle om och om igen spika friction som storfavorit med 500 i 3e resten av loppet i dödens i stenhårt tempo, säger mer om att du har problem att bedömma spelvärde i loppen.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|