Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Granska..?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2012-06-20 10:27:16

Became a member: 
Forum posts:
Nu kommer jag inte på ett bättre ord än granska men jag skulle vilja att någon eller flera kollade mina hästar för att se om de är bra eller rent av urkassa. Ge mig tips och så vad jag kan göra för att träna bra osv
Reply
Soberano Posted: 2012-06-20 10:54:50 Answer to: "Nu kommer jag inte på ett bättre ord än granska men jag sku"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
DOm ser dessvärre rent usla ut. Du har ju dock en del ston så mitt råd är att pensionera rubbet och fyll upp med egna, avlade föl och hoppas att dom har lite bättre förutsättningar. Nu är rätt läge dessutom då en ny etapp snart tar sin början.
Reply
Posted: 2012-06-20 10:59:45

Became a member: 
Forum posts:
Tyvärr är alla du har ute till försäljning fördärvliga och kan nog inte säljas utan borde pensioneras.

De kan vara en bra ide att titta på marknaden och sedan sortera efter medelvärde eller startpoäng(det viktigare enligt mig) och sedan göra flera sökningar med olika maxpris ner ifrån och upp. tex hur många startpoäng kan jag få för 10 000, hur många startpoäng kan jag få för 50 000 osv.
Reply
Posted: 2012-06-20 19:37:16

Became a member: 
Forum posts:
Någon som vill kolla på mina hästar?
Reply
Cherry Posted: 2012-06-20 20:18:21 Answer to: "Någon som vill kolla på mina hästar?"

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Sett till medelvärde gentemot ålder så är det en riktig tågolycka, tyvärr. Kan ju vara så att en del av dom har hög galopprisk vilket drar ner värdet ganska avsevärt, annars är som sagt snittet överlag inte så bra.
Reply
[ 1 ]