1
[ 2
]
|
|
Posted: 2012-06-15 12:16:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte alls så säker på att bankers office tar spets, inte alls visat någon märkvärdig startsnabbhet. Loppet där han spetsade från springspår så öppnade de invändigt värdelöst och missade totalt. Hade inte springspårs häst 6 galopperat så hade han inte tagit spets. I de vanliga voltloppen har han varit medioker ut. Väldigt fin häst som säkerligen kan vinna trots han kanske missar spets.
Men blir inte det minsta förv¨ånad om erik spetsar med max de lux......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-15 13:19:51  inte alls så säker på att bankers office tar spets, inte alls visat någon märkvärdig startsnabbhet. Loppet där han spetsade från springspår så öppnade de invändigt värdelöst och missade totalt. Hade inte springspårs häst 6 galopperat så hade han inte tagit spets. I de vanliga voltloppen har han varit medioker ut. Väldigt fin häst som säkerligen kan vinna trots han kanske missar spets.
Men blir inte det minsta förv¨ånad om erik spetsar med max de lux......
Answer to: "inte alls så säker på att bankers office tar spets,"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Skönt med lite info utan procent... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-16 21:56:16 Edited(1): 2012-06-16 21:57:42
|
|
Maxen är en speedig djäkel..var ett fint sista halvvarv.. 
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-06-16 21:56:42 Edited(1): 2012-06-16 21:59:03
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
jävla amatörkusk
Tog bort Max som A-häst när jag inte trodde den skulle ta spets.Nu blir det svårare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-16 21:58:47  Maxen är en speedig djäkel..var ett fint sista halvvarv.. 
Answer to: "Maxen är en speedig djäkel..var ett fint sista halvvarv..:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
verka långspeedig, ingen rite on line direkt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-16 22:00:21  jävla amatörkusk
Tog bort Max som A-häst när jag inte trodde den skulle ta spets.Nu blir det svårare.
Answer to: "jävla amatörkusk
Tog bort Max som A-häst när jag inte "
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade den som A, häst, fått in många A hästar nu så sitter med väldigt mycket häst i resterand elopp. Men vad gör det när jag flög i första 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-16 22:01:21  verka långspeedig, ingen rite on line direkt 
Answer to: "verka långspeedig, ingen rite on line direkt:)"
|
|
Var ju duktig näst sist också.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-16 22:02:22  hade den som A, häst, fått in många A hästar nu så sitter med väldigt mycket häst i resterand elopp. Men vad gör det när jag flög i första 
Answer to: "hade den som A, häst, fått in många A hästar nu s&ari"
|
|
Synd..tror de är många som fick den inledningen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-16 22:02:46  Var ju duktig näst sist också.. 
Answer to: "Var ju duktig näst sist också..:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
elles w fill , play it sam...den skiten han va före senast, nu fick han ju visa lite mot hyffsade hästar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-16 22:03:13  hade den som A, häst, fått in många A hästar nu så sitter med väldigt mycket häst i resterand elopp. Men vad gör det när jag flög i första 
Answer to: "hade den som A, häst, fått in många A hästar nu s&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fy på dig folke, spika bagley....?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-16 23:53:35  fy på dig folke, spika bagley....?
Answer to: "fy på dig folke, spika bagley....?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nä? hade med go green och david sisu också, spikade rite key och sanity som sagt.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-17 00:04:45  nä? hade med go green och david sisu också, spikade rite key och sanity som sagt.......
Answer to: "nä? hade med go green och david sisu också, spikade rite key och"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker man borde ha med flicka vid gardering...men alla tycker väll olika
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-17 10:45:51  tycker man borde ha med flicka vid gardering...men alla tycker väll olika
Answer to: "tycker man borde ha med flicka vid gardering...men alla tycker väll ol"
|
|
Lite efterklokt... Går man till vad Långben sa öppnade bättre än väntat, själv analyserade ja 3 invändigt med liten chans till lucka...trav suck ! Men papegoj jönsen som dök upp mellan 6 o 7. ...kan man tänka sig att de finns ståplatser kvar i Nybroviken...? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-17 10:49:32  tycker man borde ha med flicka vid gardering...men alla tycker väll olika
Answer to: "tycker man borde ha med flicka vid gardering...men alla tycker väll ol"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade med Flickan, men sedan tog jag bort henne pga jag analyserade att Bagley skulle få dödens och hur många ggr har du sett hästen i vinnarhålet få luckan då? Örjan förlorar hellre loppet än släpper ut hästen som sitter i just vinnarhålet. Exempel 1, You two...................
thats life, men det strecket var värt 3st skrällar i annat lopp........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-17 11:43:46  hade med Flickan, men sedan tog jag bort henne pga jag analyserade att Bagley skulle få dödens och hur många ggr har du sett hästen i vinnarhålet få luckan då? Örjan förlorar hellre loppet än släpper ut hästen som sitter i just vinnarhålet. Exempel 1, You two...................
thats life, men det strecket var värt 3st skrällar i annat lopp........
Answer to: "hade med Flickan, men sedan tog jag bort henne pga jag analyserade att B"
|
|
Ja det var ingen fel på de...galopp fyllt lopp o en tomte som ryckte...!! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|