Diskutera allt som rör Travspelet.
Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Npn mer som misstänker en bugg angående järnskor? Är ganska säker på att jag ställt in skoval ett par tre gånger på kort tid nu o ändå startar hästfan med järnskor.. Börjar likna ATGs barfotainfo..
Har hänt mig nån enstaka gång, och då var det för att jag hade slut på dom andra skorna, lätt aluminium eller vad det var. Av nån anledning visades inte att skorna var slut i stallförrådet. Materialarn fick sig en liten avhyvling vill jag minnas.
Npn mer som misstänker en bugg angående järnskor? Är ganska säker på att jag ställt in skoval ett par tre gånger på kort tid nu o ändå startar hästfan med järnskor.. Börjar likna ATGs barfotainfo..
Apropå trådens rubrik....då tröttnar jag mer på att det återigen vinns storlopp som dagens guld med järnskor....känns som om det redan i förväg är färdig proggat utgången i vissa lopp...den gick säkert dessutom med ingen inställning också...
Håller med. Om det händer i nåt skräplopp med skräphästar så är det väl inget att orda om då alla känner till bristerna i spelet, men förra etappen var det Elite Race och nu Guldfinal. Kasst.