[ 1
]
|
|
Posted: 2012-01-19 20:50:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej har haft ett stall här på zonen för länge sen som nu ej finns kvar nånmera. då var det fart på travforumet mycket mer inlägg o idebollande här inne VAD har hänt? känns som allt går på lågvarv. bestämde mig för att börja spela igen men känner mig lite äcklad redan.
FACIT: Spelet i säg själv är roligt som vanligt men forumet behöver mer liv Mvh Justdoit-capo-crimine en före detta travforum debatör 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2012-01-19 21:17:04
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Troligen har folk lärt sig att idébollandet ganska sällan leder till nånting. Finns massvis med konstruktiv kritik i forumet och många grejer har tagits upp flera gånger om, utan resultat. Varannan etapp ungefär får vi en ny förändring vilket är kul, men det är sällan eller aldrig de största och mest akuta grejerna som förändras. Till slut orkar man inte starta "LOPPMOTORN FÖR FAN!"-tråden för tjugonde gången eftersom inget kommer hända ändå. Vi är ett besegrat folk här på zonen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-01-20 01:39:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja det är nog tyvärr så.
Jag tycker Eriksson ska utse en spelledning på några personer.
Det är nog ett tungt projekt att driva själv så några i en spelledning skulle nog lätta upp både motivation och intresse.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|