1
[ 2
]
|
Post removed
|
Posted: 2011-10-29 11:03:47
j,l's buv är mycket startsnabb, men är inte så säker på att han tar sig förbi Mr pellegrino som också är mycket snabb ut+är stor+är sida vid sida. Därav ser jag Mr pellegrino som spetsfavorit om nu inte Paula vang är en startraket??????
Klart imponerad av Mr pellegrino annars som verkar vara en högkapabel travare och mycket bra för klassen. Min 2.a häst bakom Nettles.
Answer to: "j,l's buv är mycket startsnabb, men är inte så s&aum"
|
|
|
Posted: 2011-10-29 11:05:25 j,l's buv är mycket startsnabb, men är inte så säker på att han tar sig förbi Mr pellegrino som också är mycket snabb ut+är stor+är sida vid sida. Därav ser jag Mr pellegrino som spetsfavorit om nu inte Paula vang är en startraket??????
Klart imponerad av Mr pellegrino annars som verkar vara en högkapabel travare och mycket bra för klassen. Min 2.a häst bakom Nettles.
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med dig fullständigt.. tycker att Mr. Pellegrino är en rolig spik! Ser väldigt fin ut!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 11:56:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mr Pellegrino var tidigare i veckan min spik i omgången. Men jag tror det blir full gas här och väljer att måla på ordentligt. Fille Jubb kanske kan komma in i matchen fast skitspår. riktigt bra form där. bra kusk också. Johnny takter är för mig nyckelkusken den här omgången. hemma kusken. Örjan blir ju dem flestas nyckelkusk så just därför.
superskrällen 12 Rydens Gilda
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 15:52:32 j,l's buv är mycket startsnabb, men är inte så säker på att han tar sig förbi Mr pellegrino som också är mycket snabb ut+är stor+är sida vid sida. Därav ser jag Mr pellegrino som spetsfavorit om nu inte Paula vang är en startraket??????
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FILLE JUBB
S 3, J.L.'S BUV
|
Bra koll på startsnabbheten där på vinnaren Folke. Själv trodde jag verkligen att JL skulle spetsa här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 17:14:13  Bra koll på startsnabbheten där på vinnaren Folke. Själv trodde jag verkligen att JL skulle spetsa här.
Answer to: "Bra koll på startsnabbheten där på vinnaren Folke. Sjä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
minst sagt en fin prestation av pellegrino  lär väl klättra en del i klasserna nu när dem fått ordning på han......
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|