1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2011-08-17 12:25:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Detta loppet står mellan två hästar bara. Ibiza eller Nino !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 16:57:33  Många som pushar för HTF...Hmmm..
Fattar inte riktigt varför...För varken kusk eller häst har knappast den respekt med sig som krävs för att bli lämnad ifred i ledningen.
Enda möjligheten är att Ibiza hoppar och Per styr ner med Nino... Men att HTF skulle räcka till seger även om Jennifer skulle få bestämma i spets känns osannolikt.
Answer to: "Många som pushar för HTF...Hmmm..
Fattar inte riktigt varf&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nah, men dem har respekt för Jenny  , får kanske en puss efter loppet om dem är snälla mot henne?
Intressant bud annars är L.Irja som har utvecklats mycket och gjorde det riktigt bra senaste tiden. Lyckligtvis resulterat i fina pengar till min plånbok, förhoppningsviss hjälper hon mig igen.
Ruggigt snabb ut och det vore kul att se henne gå i spets här, segern ´på jägersro och tingsrydd var väldigt imponerande i alla fall.......Troligen bättre häst än folk vill ge henne....
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-17 17:00:14  inte omöjligt att ett flertal invändigt försöker få spets initialt, ganska vanligt
dock så har nog inte de flesta fattat hur snabb hon är ut egentligen
Answer to: "inte omöjligt att ett flertal invändigt försöker f&arin"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, IBIZA BROLINE
S 2, IBIZA BROLINE
|
Per verkar inte vilja ladda från start?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 17:02:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Senast nytt bra på Nino, provar ett lir
Total insats: 10,000.00
Evenemangsdatum: 17/08/2011
L 9 Sverige - Solvalla
Vinnare
3.75 Ninotchka (7)
Levande
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 17:09:05  Senast nytt bra på Nino, provar ett lir
Evenemangsdatum: 17/08/2011
L 9 Sverige - Solvalla
Vinnare
3.75 Ninotchka (7)
Levande
Answer to: "Senast nytt bra på Nino, provar ett lir
E"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir du ledsen när hon förlorar ?
10k låter extremt på den hästen med dessa förutsättningarna....kan självklart vinna, men???????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 17:59:56  Blir du ledsen när hon förlorar ?
10k låter extremt på den hästen med dessa förutsättningarna....kan självklart vinna, men???????
Answer to: "Blir du ledsen när hon förlorar ? :D
10k låter extremt p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne, hon gör alltid sitt yttersta så det blir jag inte.
vet ju sedan tidigare att vi har olika värderingar på de flesta stona
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-17 18:26:59
|
V 2, IBIZA BROLINE
S 2, IBIZA BROLINE
|
Lutar åt Ibiza eller Hoity Toity i spets här då Per inte låter särskilt sugen på att ladda med Ninotchka. Fel val av Per tycker jag, men men.. Tror att Ibiza kan lyckas hålla ut Hoity då Jenny J låter ganska försiktig i sina uttalanden om spetskörningen. Ibiza brukar gå bra efter vila och från spets blir det inte lätt att rå på henne. Ninotchka är en bättre häst, men spår och distans talar för Ibiza den här gången. Övriga göra sig icke besvär.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 21:20:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BACHELORES DREAM
|
Det blev ingen spets på Nino - var väl lika chanslös som Bachelore var som vinnare  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 21:20:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
jackpot, älskar den hästen! Borde fanemaj ringa och höra om hon är till salu, haha
Lizas irja..........
tog skalpen från ninotchka nu också 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-17 21:21:49
|
V 2, IBIZA BROLINE
S 2, IBIZA BROLINE
|
Som sagt, dåligt val av Per att ta upp så mycket från start.. Kolla hur hon går över upploppet, vinner ju loppet från dödens.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-17 21:23:25
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Synd Spanis !! Hamnade för långt bak !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 21:25:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BACHELORES DREAM
|
Det går inte att vinna från spår 7-8 med snabba hästar innanför så är det bara.
Sedan lider jag med alla hästägare som misslyckas men eftersom man bubblar med spanis så är det han jag känner mest med nu.
Men både spanis o Nino kommer tillbaka be so sure.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 21:27:16  Synd Spanis !! Hamnade för långt bak !! 
Answer to: "Synd Spanis !! Hamnade för långt bak !! :("
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men BD har som jag sade innan, aldrig gjort ett bra lopp i ryggar. Presterar enbart i spets/dödens..... Hade inte med den på 10 hästar
Om ninotchka vunnit från dödens? kanske, hade blivit 4.e spår genom kurvan och sedan dödens i 1.10 tempo. Svårt att vinan från dödens då och det visste väl Per..........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 22:13:28  Men BD har som jag sade innan, aldrig gjort ett bra lopp i ryggar. Presterar enbart i spets/dödens..... Hade inte med den på 10 hästar
Om ninotchka vunnit från dödens? kanske, hade blivit 4.e spår genom kurvan och sedan dödens i 1.10 tempo. Svårt att vinan från dödens då och det visste väl Per..........
Answer to: "Men BD har som jag sade innan, aldrig gjort ett bra lopp i ryggar. Prestera"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BACHELORES DREAM
|
Hur kan du ha 10 hästar o var SÅ säker på Lizas Irja!?
Lika konstig som vanligt i dina inlägg.
Jag vill inte o ska inte bråka men håll med mig om att du inte har någon som helst anledning att vara stöddig mot mig (För det är mot mig du skriver.)
Jag har sagt att jag INTE tänker tjafsa med någon (o sjunka till barnsliga nivår)utan vill bara poängtera detta innan jag går till sängs.
Go Natt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-18 04:33:55 Edited(2): 2011-08-18 04:36:54
Answer to: "Det blev ingen spets på Nino - var väl lika chanslös som Ba"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne brukar inte bli det när de inte laddas, blev lite väl passivt idag bara, var lite synd, hästen gör det lika bra som vanligt, vinner med lite offensivare upplägg.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-18 21:14:17  ne brukar inte bli det när de inte laddas, blev lite väl passivt idag bara, var lite synd, hästen gör det lika bra som vanligt, vinner med lite offensivare upplägg.
Answer to: "ne brukar inte bli det när de inte laddas, blev lite väl passivt "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja tror dig ! Per i jollen är lite för försiktig o han ändrar sig väl inte över en natt precis..gäller ju att våga också i ett sådant här läge..han hade bestämt sig för det försiktiga upplägget redan innan eller ? 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|