Became a member:
Forum posts:
|
Hahahahaha.
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-17 21:44:20  hur då? finns nog INGEN på denna planeten som fattar vad du pratar om chokladkaka.
Min Narkissos avancerades till dödens, travade uruselt och orkade inte. Att trava dåligt tar på krafterna också, sedan spelade säkert underlaget in också.
Men jag kan säga som så att takter hade säkerligen blivit halshuggen av Kari om han INTE gått fram i dödens, hade varit som att lämna wo i så fall.
Inte många hästar som orkar ligga i dödens i den klassen heller, för bra hästar mot. Nästa gång får Min Narkissos kanske ett bra spår och Staro allentown spår 12, Min Narkissos spets och enkel seger. DÅ vill jag att du ska stå fast vid ditt skitsnack om att Takter har kört sönder Min Narkissos, chokladkaka!
Ska vi börja snacka om att Goop har kört sönder first on line sec också? Stenslagen innan galoppen kom in mot uploppet.
Answer to: "hur då? finns nog INGEN på denna planeten som fattar vad du pratar om cho"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Ludde har ju kört sönder GOING KRONOS...  
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
och Goop har kört sönder conny nobell
|
|
Japp, och Stig H körde sönder Victory Tilly och Hultman knäckte From Above eller var det Örjan som körde sönder den?
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och Mats Karlsson körde sönder Prima... 
|
|
Staffan Nilsson körde fetsönder EQUALIZER,reservation för stavningen. Var en riktig talang det!
|