1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2011-06-26 20:03:46  Riktigt trevlig midsommarhelg blev det..
Registrerat spel
Datum: 2011-06-24
Bana: Årjäng, omg. 8
Spelform: V4
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 4, 5, 12
2 8, 12
3 1, 11
4 4, 5, 9, 11, 12
80 rader x 1 x 2,00 kr =
160,00 kr
Kvittonummer: 872A 3209
Utbetalt: 36 734,00 kr
Registrerat spel
Datum: 2011-06-24
Bana: Hagmyren
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 349
Avd Hästar
1 6
2 8
1 x 2 000,00 kr =
2 000,00 kr
Kvittonummer: 2F0C 5061
Utbetalt: 70 640,00 kr
Registrerat spel
Datum: 2011-06-26
Bana: Kalmar, omg. 17
Spelform: V4
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 4, 5, 6, 7, 9
2 3, 9
3 2, 5, 6, 8, 11
4 3, 5, 6, 7, 9, 12
300 rader x 1 x 2,00 kr =
600,00 kr
Kvittonummer: 4FAC 669C
Utbetalt: 73 405,00 kr
Answer to: "Riktigt trevlig midsommarhelg blev det..
Registrerat spel
Datum: 2011"
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, GIDDE T.H.
|
Ja du tillhör en av de bästa men är väl mer eller mindre bortskrämd från forumet 
Grattis till fina lir bara att "elda" på nu när du är inne i bubblan 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-06-26 20:33:38  Ja du tillhör en av de bästa men är väl mer eller mindre bortskrämd från forumet 
Grattis till fina lir bara att "elda" på nu när du är inne i bubblan 
Answer to: "Ja du tillhör en av de bästa men är väl mer eller mindr"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Har tagit en liten paus från liret ett tag så detta var en skön comeback.  Jag hoppas att jag kan få lite mer tid för travet nu.. Är precis som du inne och kikar på forumet ibland och har sett att det fortfarande är lallarna Folke och Travspanarn som dominerar på forumet..  Den ena sa att River de liton skulle gå rätt upp i stoeliten och den andra sa att Ninotchka skulle leka med Mathilde Tröjborg i år.. haha  Om jag finner tiden att lägga 2-3 timmar om dagen i arkivet så hör jag av mej via mailen. Känns fel att försöka bidra med något om jag inte kan köra 100%.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-26 20:33:53  Vad jag har sett fungerar zonen bättre utan mig då det är fler än någonsin som skriver, så jag håller mig bort även i fortsättningen.
Jag är dock härinne o läser för det finns många duktiga människor som vet vad dom pratar om.
Var rädd om dom 
Answer to: "Vad jag har sett fungerar zonen bättre utan mig då det är f"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Det funkar med alla !! Ingen behöver avstå !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 04:10:14  Har tagit en liten paus från liret ett tag så detta var en skön comeback.  Jag hoppas att jag kan få lite mer tid för travet nu.. Är precis som du inne och kikar på forumet ibland och har sett att det fortfarande är lallarna Folke och Travspanarn som dominerar på forumet..  Den ena sa att River de liton skulle gå rätt upp i stoeliten och den andra sa att Ninotchka skulle leka med Mathilde Tröjborg i år.. haha  Om jag finner tiden att lägga 2-3 timmar om dagen i arkivet så hör jag av mej via mailen. Känns fel att försöka bidra med något om jag inte kan köra 100%.
Answer to: "Har tagit en liten paus från liret ett tag så detta var en sk&o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
såvitt jag vet har Ninotchka och mathilde möts 1 gång i år och Ninotchka har 1-0 där så gå tebax och göm dig där du kom från 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 08:57:31  såvitt jag vet har Ninotchka och mathilde möts 1 gång i år och Ninotchka har 1-0 där så gå tebax och göm dig där du kom från 
Answer to: "såvitt jag vet har Ninotchka och mathilde möts 1 gång i &a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, GIDDE T.H.
|
Tyvärr är det så att Nino inte håller ihop så vi får aldrig se en duell med båda hästarna i form.
Jag vet hur bra hon är från ledningen i form.
Jag håller dig spanis som en av det bättre tipparna här inne o det vet du - gäller bara att läsa mellan raderna!
Tex så lämna du ut Jasmine Broline,och den var STENKLAR!! Mosade Hockey ynkligt lilla ponny från dödens..tyvärr spikade jag emot på mitt lilla system annars är DÄR 6 rätt.(Åkes S. nr 9 som var 2a i mål)
Den andre personen nämner inte vid namn.
Att få folk att passa ihop på ett forum är nog det svåraste som finns eftersom man har olika humör och det är "lätt" att skriva vad man vill. Jag är nog en person som folk retar sig på och därför känns det klart bättre att inte skriva. Kan även säga att jag själv mår mycket bättre av att inte skriva då jag la mycket negativ energi och tappade fokus på mitt trav spel.
Spelet har gått bättre (Kanske fick mer tid till det viktiga) sedan jag slutade skriva!?
Önskar alla en trevlig måndag.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 13:44:32  Tyvärr är det så att Nino inte håller ihop så vi får aldrig se en duell med båda hästarna i form.
Jag vet hur bra hon är från ledningen i form.
Jag håller dig spanis som en av det bättre tipparna här inne o det vet du - gäller bara att läsa mellan raderna!
Tex så lämna du ut Jasmine Broline,och den var STENKLAR!! Mosade Hockey ynkligt lilla ponny från dödens..tyvärr spikade jag emot på mitt lilla system annars är DÄR 6 rätt.(Åkes S. nr 9 som var 2a i mål)
Den andre personen nämner inte vid namn.
Att få folk att passa ihop på ett forum är nog det svåraste som finns eftersom man har olika humör och det är "lätt" att skriva vad man vill. Jag är nog en person som folk retar sig på och därför känns det klart bättre att inte skriva. Kan även säga att jag själv mår mycket bättre av att inte skriva då jag la mycket negativ energi och tappade fokus på mitt trav spel.
Spelet har gått bättre (Kanske fick mer tid till det viktiga) sedan jag slutade skriva!?
Önskar alla en trevlig måndag.

Answer to: "Tyvärr är det så att Nino inte håller ihop så v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kul se dig 
Nino är jävligt fräsch nu, så vi får se om hon håller ihop 
hoppas på det iallafall.
Ja det var ett fint drag tycker jag sj, snart är min sida uppe och då lämnar jag detta stället, får du ta över från mig igen 
Personligen har jag svårt tänka mig att någon skulle irritera sig mer på dig än mig, men vem vet
Ha en trevlig vecka nu 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]