1
2
3
4
5
6
[ 7
]
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-11 18:47:30  Åhfan, var det så. Tack för infon, var orolig faktiskt. 
Answer to: "Åhfan, var det så. Tack för infon, var orolig faktiskt. :)"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, YEAR IN REVIEW
|
Försök inte, du såg fram emot det 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 18:50:07  Försök inte, du såg fram emot det 
Answer to: "Försök inte, du såg fram emot det;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, YARRAH BOKO
|
Busted. 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-06-11 21:21:18  Åhfan, var det så. Tack för infon, var orolig faktiskt. 
Answer to: "Åhfan, var det så. Tack för infon, var orolig faktiskt. :)"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 7, MAHARAJAH
|
Om han inte trampar snett så vinner han ju detta pisslätt. Hästen var inte ens trött. Tur för mig att han hoppade ochså och inte bara trampade snett  Hade ju redan slagit Iceland i det läget, och den som kontrar ut Maharajah, den heter precis som du... Ready Cash. Ingen annan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 21:40:42  Om han inte trampar snett så vinner han ju detta pisslätt. Hästen var inte ens trött. Tur för mig att han hoppade ochså och inte bara trampade snett  Hade ju redan slagit Iceland i det läget, och den som kontrar ut Maharajah, den heter precis som du... Ready Cash. Ingen annan.
Answer to: "Om han inte trampar snett så vinner han ju detta pisslätt. H&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, YEAR IN REVIEW
S 5, TORVALD PALEMA
|
Lätt att säga, men redan innan han hoppade tyckte jag inte det såg ut som han hade vunnit. yB tog ju på honom och det gick inte mk snabbare. Snarare var det iceland som sackade efter lite innan rycktussarna och kontringsnerven gjorde sitt. Han hoppade ju också av ngn anledning. Är ju normalt travsäker, så det som gjorde att han hoppade hade också varit hinder för en seger felfri. säker är jag inte, men gillar inte när man ger marre en " om-seger".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-12 10:05:32  Om han inte trampar snett så vinner han ju detta pisslätt. Hästen var inte ens trött. Tur för mig att han hoppade ochså och inte bara trampade snett  Hade ju redan slagit Iceland i det läget, och den som kontrar ut Maharajah, den heter precis som du... Ready Cash. Ingen annan.
Answer to: "Om han inte trampar snett så vinner han ju detta pisslätt. H&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, YARRAH BOKO
|
En Maharajah i toppform är det nog bara Ready Cash som slår ja, möjligtvis också Rapide Lebel.
Men som poljasen säger så finns det inga "om-segrar" i trav.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-12 11:21:59  Vilket race  Elitloppsklass...
Normalt vinner väl Maharajah? men roliga fidusen är väl ändå Iceland trots svårbedömd form? Har ju ett utsökt drömläge blir spelvärd på lördag kan jag lova 
Answer to: "Vilket race :D Elitloppsklass...
Normalt vinner väl Maharajah? men "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Du har koll Klanke... impressiv !!! 
|
|
Reply
|
|
1