Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> nya kuskar

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-04-01 15:39:42

Became a member: 
Forum posts:
kan man inte få nya kuskar i spelet tröttnar på dom här samma

typ sebastian hedblom mikael p johansson tapani salojensaari finland henri bollström finland dom tillhör eliten i finland
Reply
Posted: 2011-04-01 19:42:12

Became a member: 
Forum posts:
ja bland annat finns de ju åsa lindberg eskilstuna richard s jansson eskilstuna adrian kolgini jägersbro emil engvall axevalla
Reply
hogan Posted: 2011-04-01 22:43:30 Answer to: "ja bland annat finns de ju åsa lindberg eskilstuna richard s jansson "

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Man kan inte få allt här i livet, dom där kuskarna luktar ju lärlingslopp och ngt sånt finns inte....bättre lägga fokus på sånt som är viktigare, det räcker väl gott o väl att alla topp 25-50 tränarna finns med......vad skulle en sån nybörjare som Adrian Kolgini få på på sin barometer när han inte har form 1-1-1 typ....kul med såna.....nope!!
Sen tror jag den här tråden är uppe för 150 elfte gången tyvärr, och han byter ut såna som slutar mellan varven o kastar in lite nytt så de kuskar som ej finns med nu, får väl visa framfötterna lite så kommer de nog med en dag snart då Lennart Forsgren, Tommy Zackrisson + Jan Norberg slutar pga åldersgränsen....han var snabb o tog bort Stig H iaf den dagen han slutade.....så lugn o fin, hästarna är viktigare än kuskarna...eller formen på dom är viktigare än namnen om man säger så....eller vem väljer Åsa Lindberg då hon har 2 i form bara för man tycker om henne....Inte jag iaf.....jag tar inte ens Björn Goop när han har under 5 i form.
Reply
Posted: 2011-04-02 10:31:23

Became a member: 
Forum posts:
tapani o henry är bra
Reply
[ 1 ]