[ 1
]
|
|
Posted: 2011-02-28 14:32:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns det någon här på travzonen som har en billig ungäst starthäst, skriv
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-28 16:27:20  finns det någon här på travzonen som har en billig ungäst starthäst, skriv
Answer to: "finns det någon här på travzonen som har en billig ung&aum"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Tjenare Az09.
Jag är moderator här på travzonen, det betyder att jag försöker hålla koll på forumet så att det är ordning och reda och att folk sköter sig och inte är otrevliga, bryter mot regler, fuskar och annat. Jag kan stänga av folk o ta bort deras inlägg bland annat och du får gärna höra av dig om du tycker att någon missköter sig på forumet eller liknande. Vill du däremot något annat får du höra av dig till Eriksson som äger o sköter sidan, men han är inte så hemskt aktiv och har ganska mycket att pyssla med varje gång han loggar in så gör det bara om det är viktigt.
Det är kul att du är aktiv o har ideer och åsikter men..
* Jag har nu fått ta bort inlägg från dig för att du förolämpar folk. Det är inte okay.
* Den här "tråden" som du skapat nu är inte okay. Tänk om flera hundra travzonenspelare skulle göra så varje gång de ville köpa en häst, det hade varit helt sjukt svårt att hitta nåt annat här inne då. Så undvik att skapa den typen av trådar.
* Innan du gör nya trådar med ideer så kolla runt i forumet om de kanske redan har presenterats och se vilka svar de fick tidigare. Känns lite knepigt att varje ny spelare som får en ide ska lägga ut den när det redan gjorts 15gånger.
* Vi försöker göra det vi kan mot fusk här på zonen även om det är väldigt svårt. Det innebär bland annat att vi vill motverka att folk gör egna affärer med pris som de själva kommer överens om och att flera människor delar dator eller att en spelare har fler stall. Du får lära dig leva med dem reglerna helt enkelt, eller riskera att bli avstängd om du bryter mot dem.
* Undrar du något annat så får du gärna skick ett internmeddelande till mig.
Ha det gott.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-28 16:46:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
okej så jag tar tilbaks det glåpord jag sagt men är det du som ändrar travzonen regler också såntfall kan du väll ta och titta på mina förslag istället för att låta dom hacka på en välldigt fegt av dig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-28 16:48:09  finns det någon här på travzonen som har en billig ungäst starthäst, skriv
Answer to: "finns det någon här på travzonen som har en billig ung&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vf tog du bort mina förslag det innehöll inte glåpord du trakasserar mig eller?
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|