1
[ 2
]
|
|
Posted: 2011-02-25 16:04:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NILLA SISU
|
Låset:
Nilla Sisu Ser inte mkt ut för världen, härlig inställning. Tapper 9/2.
Tr uly Devoted Dödens i V75 22/1, mkt rejäl! Form sist, skor. Ev. barfota fram=++.
Set of Love Kapabel, skör. Ej ”hundra” si, het, höll bra. Struken 4/2. Luring om form
LÅS på 5-13-3 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 10:16:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vettig chans för storfavoriten, men det kan bli en jobbig resa framåt i spåren. Känns som gränsfall om hon kan köras barfota fram. Kan vara värt att gardera med Yankee T.L. och några framspårshästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 10:27:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YANKEE T.L.
|
Springspår med springband invändigt på en häst som inte är särskilt kvick ut, känns som favoriten kan hamna riktigt taskigt på det...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 11:36:27  Springspår med springband invändigt på en häst som inte är särskilt kvick ut, känns som favoriten kan hamna riktigt taskigt på det...
Answer to: "Springspår med springband invändigt på en häst som in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SET OF LOVE
S 3, SET OF LOVE
|
Någon har tittat på vass eller kass
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 11:48:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det går tydligen att köra med valfri balans i alla fall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 12:26:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dagens bästa spik Trule devoted
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 13:17:44  Någon har tittat på vass eller kass
Answer to: "Någon har tittat på vass eller kass"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YANKEE T.L.
|
Bland annat, försöker ta in det mesta som kommer från kuskarna och tränarna om info kring hästarna. Ignorerar däremot "experterna" då de troligen inte har mer koll än oss intresserade som har lopparkiv m.m. tillgå.
Det jag inte lyssnar så mycket på från tränare och kuskar är när de börjar jämföra sin hästs kapacitet med de andra hästarnas (som de varken har kört eller tränat), då jag inte tror att de är mer kapabla att jämföra hästarnas kapacitet än vad vi spelare är.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 14:53:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Folke , ett ytterligare exempel från dig på att hästar med springband blir hängande några 100m i 3de spår först?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 14:59:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lite synd att sexan inte travade bättre. Banan fäller nog en del hästar idag. Ett av två U inne i alla fall, så det ser bra ut så här långt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-26 15:14:32  Folke , ett ytterligare exempel från dig på att hästar med springband blir hängande några 100m i 3de spår först?
Answer to: "Folke , ett ytterligare exempel från dig på att hästar med"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är det beviserligen inte, men tycker gott att jag visat upp fler än tillräckligt med exempel, att du sedan väljer att blunda eller komma med usla bortförklaringar är din ensak, inte något jag bryr mig om.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|