[ 1
]
|
|
Posted: 2007-08-05 14:46:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns fantastisk kul att ha vunnit det kanske största treåringsloppet.
Scoperto Mio Via tog enkelt hand om ledningen och höll undan från en otroligt tapper Eeeigit från dödens. Eeeigit som kom från en stark seger i Silver på Visby bara några timmar tidigare.
Hästarnas häst?
På tredje plats följde Glory Step som gått i ryggar hela vägen Men blev ifrånkörd sista metrarna. Wind, som gått på innerspår blev även hon ifrånkörd på slutet var trött i det läget men bärgade fjärde platsen.
Nägra längder Bakom dessa vann min egen Gingerbreadman klungspurten och kunde bärga femteplatsen. Som en fantastisk klick grädde på moset.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-08-05 15:02:26  Känns fantastisk kul att ha vunnit det kanske största treåringsloppet.
Scoperto Mio Via tog enkelt hand om ledningen och höll undan från en otroligt tapper Eeeigit från dödens. Eeeigit som kom från en stark seger i Silver på Visby bara några timmar tidigare.
Hästarnas häst?
På tredje plats följde Glory Step som gått i ryggar hela vägen Men blev ifrånkörd sista metrarna. Wind, som gått på innerspår blev även hon ifrånkörd på slutet var trött i det läget men bärgade fjärde platsen.
Nägra längder Bakom dessa vann min egen Gingerbreadman klungspurten och kunde bärga femteplatsen. Som en fantastisk klick grädde på moset.
Answer to: "Känns fantastisk kul att ha vunnit det kanske största treåringsloppet.
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja det var tuff tyckte eeegit borde vunnit men vad gör man efter ett helt lopp i dödens, är iallafall nöjd med andra platsen blev ju skadad tyvär men det är väl smällar man får ta antar jag.
Grattis till seger iallafall
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2007-08-05 19:27:57
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Angående frågetecknen kring Eegits starter har jag ringt Polisen för en undersökning om djurplågeri och fortkörning.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-08-05 19:47:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe mm mkt klantigt av mig, fan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-08-05 23:09:54  hehe mm mkt klantigt av mig, fan 
Answer to: "hehe mm mkt klantigt av mig, fan :("
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att bedömma av vad vi andra kan se på medelvärdet, men inte de andra egenskaperna, så är det inget snack om att Eegit är en ganska hyfsad kuse.
Bara att gratulera och för oss andra att komma igen.
/Sus
|
|
Reply
|
|
samuraj1
|
Posted: 2007-08-05 23:29:22 Edited(1): 2007-08-05 23:30:44
|
Became a member: 2007-07-05
Forum posts: 189
|
Ja och efter 1 lopp på Gotland resa 1000 mil på 7 timmar till nästa och bli 2:a det är starkt...... o(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-08-06 00:36:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack men det var inte jag som vann  men kan hålla med om att han är en hyfsad kuse ja. kan säga att nästa gång han starta så blir det i silverdivisions finalen
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2007-08-06 13:39:49  tack men det var inte jag som vann  men kan hålla med om att han är en hyfsad kuse ja. kan säga att nästa gång han starta så blir det i silverdivisions finalen
Answer to: "tack men det var inte jag som vann:D men kan hålla med om att han är en h"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Sant, Måste höja en hyllningskör för Scoperta Mia Via som faktiskt vann o känns som nästa Varenne..
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|