1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-30 17:43:41  visste man att Junior Vang skulle vara startsnabb , så hade Never Again varit en bra spik , nu tror jag inte Junior Vang är startsnabb . Känns som de flesta hästarna är ganska slöa ut och att Milton Zet är den som tar spets först och antagligen släpper till Q45 , tror dessutom inte Never Again får läge att avansera tidigt . Visste kan han vinna ändå , men jag tror inte han är någon bra spik .
Dock vill jag säga att jag är för tillfället är en usel tippare och alltid vill fälla hultmans hästar.
Answer to: "visste man att Junior Vang skulle vara startsnabb , så hade Never Aga"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Inget fel i det... håller med dig om slöa hästar i framspår här gör att Örjan har några meter till att ta in... Kan ju göra det ändå, men spekulera är ju halva nöjet !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 18:02:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Enbart lamborghini som har en chans mot favoriten tror jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 18:27:13  vem har sagt att campbell ås är en kulltopp?
däremot har jag sagt att de bästa kulltopparna i regel kommer ut i guld, Never again är en av de bästa kulltopparna vi har.
Answer to: "vem har sagt att campbell ås är en kulltopp?
däremot har"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag trodde att bra årgångshästaroch kulltoppar vara ungefär samma sak, får ursäkta mig om jag dragit en felaktig slutsats
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 19:01:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
i min värld så är inte "bra årgångshästar" och "de bästa kulltopparna" samma sak, men smaken är väl som baken?
värsta motbudet tror jag helt klart att highlite brizard är, men har svårt att se hur never again ska förlora detta om örjan kör i tid.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 19:13:24  i min värld så är inte "bra årgångshästar" och "de bästa kulltopparna" samma sak, men smaken är väl som baken?
värsta motbudet tror jag helt klart att highlite brizard är, men har svårt att se hur never again ska förlora detta om örjan kör i tid.....
Answer to: "i min värld så är inte "bra årgångshä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i min värld så tillhör iallafall bra årgångshästarna kulltoppen, förstår inte ens hur man kan bry sig om leta motbud
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-30 19:38:37  i min värld så tillhör iallafall bra årgångshästarna kulltoppen, förstår inte ens hur man kan bry sig om leta motbud
Answer to: "i min värld så tillhör iallafall bra årgångsh&a"
|
|
Varför inte... bakspår är bakspår alla dar i veckan o starttröga hästar är det framför o efter bergstopp kommer dalgångar !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 19:43:07  Varför inte... bakspår är bakspår alla dar i veckan o starttröga hästar är det framför o efter bergstopp kommer dalgångar !! 
Answer to: "Varför inte... bakspår är bakspår alla dar i veckan o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
spela ingen roll när man är 50m bättre än resten, kan stå 20 tillägg å vinna då
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-30 19:51:08  spela ingen roll när man är 50m bättre än resten, kan stå 20 tillägg å vinna då
Answer to: "spela ingen roll när man är 50m bättre än resten, kan s"
|
|
Ja kan hålla med dig att normalt så vinner den här hästen lätt men va är normalt i trav ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-30 19:54:03
|
|
o ja vill ha ett framspår för att va hundratio !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 20:00:26  o ja vill ha ett framspår för att va hundratio !! 
Answer to: "o ja vill ha ett framspår för att va hundratio !!;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror du får jobba på bank lr något om du vill ha 110% av något 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-30 20:02:58  tror du får jobba på bank lr något om du vill ha 110% av något 
Answer to: "tror du får jobba på bank lr något om du vill ha 110% av "
|
|
Sant !! Men visst vore det Guld att fälla en 90%:are ? Jongis har kanske bössan klar ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 20:28:32  Sant !! Men visst vore det Guld att fälla en 90%:are ? Jongis har kanske bössan klar ? 
Answer to: "Sant !! Men visst vore det Guld att fälla en 90%:are ? Jongis har kans"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart det är, om man hänger kvar, men v75 går ut på att hitta spikar som är bra i grunden, har du inga bra spikar har du ingen bra grund heller
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 21:17:28 Edited(1): 2010-12-30 21:18:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
bakspår är ju i princip 20m tillägg...........
Vad som talar mot är att örjan kör, har killen en dålig dag så är ingen spik säker med han....Gudabenådad kusk trots allt
Lägg därtill att never again kan vara sjuk eller inte fungera på banan, då kan alla förlora.
Men att gardera känns lite löjligt, ska trots allt ha 7 rätt.......Finns många som garderar då dem tror sig bli rika eller inte har tillräckligt travkunskap för att förstå hur bra chans never again egentligen har.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 21:29:03 Edited(2): 2010-12-30 21:30:04  bakspår är ju i princip 20m tillägg...........
Vad som talar mot är att örjan kör, har killen en dålig dag så är ingen spik säker med han....Gudabenådad kusk trots allt
Lägg därtill att never again kan vara sjuk eller inte fungera på banan, då kan alla förlora.
Men att gardera känns lite löjligt, ska trots allt ha 7 rätt.......Finns många som garderar då dem tror sig bli rika eller inte har tillräckligt travkunskap för att förstå hur bra chans never again egentligen har.....
Answer to: "bakspår är ju i princip 20m tillägg...........
Vad som t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja bakspår 20m... den skrönan levt i 20år nu..ger inte mycket för den.
I väldigt många fall är bakspår ett plus nuförtiden, så snarare så att det är 20m bättre
Visst kan alla hästar vara sjuka, men det vet man ju redan innan , och man bör nog utgå i 95% av fallen när man spelar att alla hästarna är friska
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-31 13:08:33  ja bakspår 20m... den skrönan levt i 20år nu..ger inte mycket för den.
I väldigt många fall är bakspår ett plus nuförtiden, så snarare så att det är 20m bättre
Visst kan alla hästar vara sjuka, men det vet man ju redan innan , och man bör nog utgå i 95% av fallen när man spelar att alla hästarna är friska
Answer to: "ja bakspår 20m... den skrönan levt i 20år nu..ger inte myc"
|
|
Spanis Spanis ja säger då de.. bakspår är bakspår alla dar i veckan... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 13:09:54  Spanis Spanis ja säger då de.. bakspår är bakspår alla dar i veckan... 
Answer to: "Spanis Spanis ja säger då de.. bakspår är bakspå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, men spår 12 bakspår eller spår 9 och 10 är en jävla skillnad
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-31 15:04:57  jo, men spår 12 bakspår eller spår 9 och 10 är en jävla skillnad
Answer to: "jo, men spår 12 bakspår eller spår 9 och 10 är en j&"
|
|
Inte om du har trögisar framför tyvärr !! Många gånger tror man spår 9 är riktigt bra men det stämmer dåligt o får man igenom hästen så är det mycket röta o en djävligt vaken kusk !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 15:14:39  Inte om du har trögisar framför tyvärr !! Många gånger tror man spår 9 är riktigt bra men det stämmer dåligt o får man igenom hästen så är det mycket röta o en djävligt vaken kusk !! 
Answer to: "Inte om du har trögisar framför tyvärr !! Många g&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
chansen att man får 2 tröga framför sig händer ju mer sällan än var 10de gång så vidhåller att spåt 9 och 10 är klart bra 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 22:21:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Storsläggan på Never Again!! Vad möter den egentligen? Det som är bra att så många garderar i sista för att försöka få in skrällarna.. okej att det brukar skrälla i just Silver rätt så ofta, men denna gång tror jag på favoritvinst.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|