1
2
3
4
5
[ 6
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-11 14:45:33  Jag har sagt det förrut..när loppen ser svåra ut brukar ledaren vinna.
Nu var det inte så men dock var det de 3 hästar som låg först på innerspår som var 1-2-3 i mål..att man inte lever efter sin egna regler är en annan sak.
Answer to: "Jag har sagt det förrut..när loppen ser svåra ut brukar led"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Brukligt dä.. mycket pengar har gått åt till att gå emot sig själv... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 14:48:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 14:49:51  Jag syftar på att SPIKA nr 11 - då kan man lika bra lägga sina pengar på att spela lotto.
I´m alone face var väl första hästen i loppet.
Answer to: "Jag syftar på att SPIKA nr 11 - då kan man lika bra lägga "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ZAKEUS
|
vet inte om de va 1a hästen, men alla kan inte vinna på v75, är ju bla de som spikar från spår 11 de som nästan är favoriter som inte gör det så ofta, får resten vara glada över
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 14:54:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men sen undrar man ju vad Stefan Söderkvist sysslar med. Han måste vara sämst i Sverige.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 15:05:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja efter fredrik b larsson måste han vara sämst......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 15:06:05  Men sen undrar man ju vad Stefan Söderkvist sysslar med. Han måste vara sämst i Sverige.
Answer to: "Men sen undrar man ju vad Stefan Söderkvist sysslar med. Han mås"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ZAKEUS
S 2, LEO ON LINE
|
Hästen är inte bättre o därför gav han sig inte iväg - så enkelt är det.
Finnen har en tendens att skrika ut någon häst varje vecka o jag vet inte hur hög hans träff procent är- men den kan inte vara hög!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 15:10:14  Hästen är inte bättre o därför gav han sig inte iväg - så enkelt är det.
Finnen har en tendens att skrika ut någon häst varje vecka o jag vet inte hur hög hans träff procent är- men den kan inte vara hög!
Answer to: "Hästen är inte bättre o därför gav han sig inte iv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är klart att hästen inte vinner om han inte får chansen, det är möjligt att han inte hade vunnit ändå.. men man blir förbannad på Söderkvist, det är ofta han kör passivt med betrodda hästar. Och det retar mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 15:12:29  Det är klart att hästen inte vinner om han inte får chansen, det är möjligt att han inte hade vunnit ändå.. men man blir förbannad på Söderkvist, det är ofta han kör passivt med betrodda hästar. Och det retar mig.
Answer to: "Det är klart att hästen inte vinner om han inte får chansen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ZAKEUS
|
om det var någon som körde bort segern var det ANton och ingen annan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 19:08:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LEO ON LINE
S 2, LEO ON LINE
|
Det var ju snällt av Bergh att släppa ut sin kompis Ohlsson efter lite snack....annars hade nog Leo hållit runt om?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-11 22:12:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Aldrig gillat söderkvist som kusk, killen är en fjolla in i benmärgen. Hade det inte varit för han så hade jag som tidigare sagt kanske spikat.
Anton eriksson är ingen fjolla, bara en dålig kusk
Nä, tid att börja spela lite mera på kuskar igen, tycker att jag åker vecka ut och vecka in pga spelar skitkuskar och lämnar bra kuskar utanför.
Skitkuskar kan enbart vinna om dem har spetsläge och bara behöver gasa hela vägen, exempel elin i sista loppet......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-12 10:30:11 Edited(1): 2010-12-12 10:30:50  Aldrig gillat söderkvist som kusk, killen är en fjolla in i benmärgen. Hade det inte varit för han så hade jag som tidigare sagt kanske spikat.
Anton eriksson är ingen fjolla, bara en dålig kusk
Nä, tid att börja spela lite mera på kuskar igen, tycker att jag åker vecka ut och vecka in pga spelar skitkuskar och lämnar bra kuskar utanför.
Skitkuskar kan enbart vinna om dem har spetsläge och bara behöver gasa hela vägen, exempel elin i sista loppet......
Answer to: "Aldrig gillat söderkvist som kusk, killen är en fjolla in i benm&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LEO ON LINE
S 2, LEO ON LINE
|
Tror det ofta handlar om att dom mer etablerade kuskarna kör emot dom mindre kända. Dom har helt enkelt ingen respekt för dom. Finns inte en chans att Bergh släppt ut Ohlsson om Svanstedt suttit i ledningen exempelvis får då hade han fått skit i flera veckor efteråt. Kanske i åratal när det gäller Åke
Sen finns det ju också kuskar som är rent bedrövliga naturligtvis och (som du säger) enbart kan vinna från ledningen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-12 11:33:24  Det var ju snällt av Bergh att släppa ut sin kompis Ohlsson efter lite snack....annars hade nog Leo hållit runt om?
Answer to: "Det var ju snällt av Bergh att släppa ut sin kompis Ohlsson efter"
|
|
Nja "centimeter" Ohlsson var snabb o köra ut i halvspår där när han fick chansen o Bergharn hann inte täppa till !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-12-12 11:55:24  Nja "centimeter" Ohlsson var snabb o köra ut i halvspår där när han fick chansen o Bergharn hann inte täppa till !! 
Answer to: "Nja "centimeter" Ohlsson var snabb o köra ut i halvspå"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, SANDRO MUSTANG
S 2, LEO ON LINE
|
Va?! Inga konspirationer? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-12 13:09:33  Va?! Inga konspirationer? 
Answer to: "Va?! Inga konspirationer?;)"
|
|
Nä ja ser inte spöken överallt men jag har som sagt varit med om en del... o även om det är vitt på marken så är inte allt vitt !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]