1
2
[ 3
]
|
tommie
|
Posted: 2010-11-20 14:40:19  Omgångens bästa spik! Snyggt Uhrberg!
Answer to: "Omgångens bästa spik! Snyggt Uhrberg!"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Såg att du spikade Dollar Access på två system och denna på ett system. Dumt gjort om detta va omgångens bästa spik va? 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-11-20 14:41:48
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 12, BANKER TOOMA
S 7, JEALOUS BROLINE
|
Skönt att ingen av skitfavoriterna vann! 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-11-20 14:42:02  Såg att du spikade Dollar Access på två system och denna på ett system. Dumt gjort om detta va omgångens bästa spik va? 
Answer to: "Såg att du spikade Dollar Access på två system och denna "
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 7, JEALOUS BROLINE
|
Korrekt, men jag är med på V5 och därför ville jag vara med på V75 OM Jealous skulle förlorat, vilket iofs aldrig var aktuellt..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-20 14:42:05  Omgångens bästa spik! Snyggt Uhrberg!
Answer to: "Omgångens bästa spik! Snyggt Uhrberg!"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Bra spik det där ! Lycka till med kupongen !! Själv slängde ja bort många streck !!! 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-11-20 14:43:08  Bra spik det där ! Lycka till med kupongen !! Själv slängde ja bort många streck !!! 
Answer to: "Bra spik det där ! Lycka till med kupongen !! Själv slängde "
|
V 7, JEALOUS BROLINE
|
Tack, sitter med 5 hästar i nästa och 6 hästar i sista på V5.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 14:45:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ZWACK
S 7, JEALOUS BROLINE
|
Jaha rankad 2:a men spikade Zwack så kan bara få 6 rätt idag igen 
Men jag tror det blir bra utdelning idag så man får väl hoppas att man kan rädda lite pengar på 6 rätt.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-20 14:45:33  Korrekt, men jag är med på V5 och därför ville jag vara med på V75 OM Jealous skulle förlorat, vilket iofs aldrig var aktuellt..
Answer to: "Korrekt, men jag är med på V5 och därför ville jag var"
|
|
Om det aldrig va akutuellt att den skulle förlora så är det ju riktigt korkat gardera... Men en snygg vinnare var det!
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-11-20 14:46:46  Om det aldrig va akutuellt att den skulle förlora så är det ju riktigt korkat gardera... Men en snygg vinnare var det!
Answer to: "Om det aldrig va akutuellt att den skulle förlora så är det"
|
V 7, JEALOUS BROLINE
|
Jag vet, man blir för feg ibland.. Tack 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-20 14:49:41  Jag vet, man blir för feg ibland.. Tack 
Answer to: "Jag vet, man blir för feg ibland.. Tack :)"
|
|
Känner igen det där! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 15:03:31  Inte en chans att denna kuse vinner... 
Answer to: "Inte en chans att denna kuse vinner...:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ZWACK
S 7, JEALOUS BROLINE
|
 Lutar åt spik på Nu Nu Hill här, säker seger sist och innan dess fastlåst med mycket sparat
 Inte en chans att denna kuse vinner...
Här fick man i allafall rätt o får väl glädja mig åt det lilla idag  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-21 19:48:36 Edited(2): 2010-11-21 19:49:58
Answer to: "Lutar åt spik på Nu Nu Hill här, säker seger s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Monsterdrive ska ju ut i v75-1 på lördag..ska bli kul att se hur ditt ställningstagabnde blir, jag spikar iallafall  spets slut- hämta ut?!
Spets-slut -hämta ut på Iceland med, så har vi spikarna avverkade redan.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-21 20:12:59  Monsterdrive ska ju ut i v75-1 på lördag..ska bli kul att se hur ditt ställningstagabnde blir, jag spikar iallafall  spets slut- hämta ut?!
Answer to: "Monsterdrive ska ju ut i v75-1 på lördag..ska bli kul att se hur"
|
|
Tycker att det ser ut att bli låg utdelning. Vad tycker du?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-21 20:19:07  Tycker att det ser ut att bli låg utdelning. Vad tycker du?
Answer to: "Tycker att det ser ut att bli låg utdelning. Vad tycker du?"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja fler kupong får råda bot på de om inte banan kommer att ställa till det !! Kylan kommer o hårdare banor !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-21 23:25:59  Tycker att det ser ut att bli låg utdelning. Vad tycker du?
Answer to: "Tycker att det ser ut att bli låg utdelning. Vad tycker du?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja inte nödvändigtvis.
Hallsta lotus lär ej vinna. Cash is fun blir ju storfavorit, vilket han ska vara, vinenr ju med 40m utan galopp. Men frågan e om han gallar eller ej, fick ju bra spår för avgång, spelar på galopp iallafall.
i sista har ju staro dynamite en mkt lämplig uppgift, gick jU KANON sist efter galopp, vinenr ju trioligen breedersloppet annars.
sedan ett vidöppet stolopp och 1 ytterligare svårt lopp, så jag tror det kan bli miljonutd trots att troligen iceland och monster vinner
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-21 23:35:16  nja inte nödvändigtvis.
Hallsta lotus lär ej vinna. Cash is fun blir ju storfavorit, vilket han ska vara, vinenr ju med 40m utan galopp. Men frågan e om han gallar eller ej, fick ju bra spår för avgång, spelar på galopp iallafall.
i sista har ju staro dynamite en mkt lämplig uppgift, gick jU KANON sist efter galopp, vinenr ju trioligen breedersloppet annars.
sedan ett vidöppet stolopp och 1 ytterligare svårt lopp, så jag tror det kan bli miljonutd trots att troligen iceland och monster vinner
Answer to: "nja inte nödvändigtvis.
Hallsta lotus lär ej vinna. Cash"
|
|
Vem ska slå Hallsta Lotus?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 00:11:44  Vem ska slå Hallsta Lotus?
Answer to: "Vem ska slå Hallsta Lotus?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns 4-5 som har skaplig chans, är inte samma hallsta lotus som sprang i sommar, har du följt sista 3 starterna har du sätt att hästen inte alls sätt bra ut i fräschören , Ohlsson har inte heller varit nöjd med värmningen på hästen då den inte alla visat upp samma tryck och form som tidigare starter, detta är också högst troligt sista starten innan vintervila för hästen, komerm bli den mest överstreckade hästen i omgången och en riktigt dålig favorit,
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-22 01:23:03  finns 4-5 som har skaplig chans, är inte samma hallsta lotus som sprang i sommar, har du följt sista 3 starterna har du sätt att hästen inte alls sätt bra ut i fräschören , Ohlsson har inte heller varit nöjd med värmningen på hästen då den inte alla visat upp samma tryck och form som tidigare starter, detta är också högst troligt sista starten innan vintervila för hästen, komerm bli den mest överstreckade hästen i omgången och en riktigt dålig favorit,
Answer to: "finns 4-5 som har skaplig chans, är inte samma hallsta lotus som spran"
|
|
Håller absolut med om att han inte ser lika bra ut som i han gjorde under sommaren. Men han slår ju dessa hästar ändå. 4-5 hästar som kan slå honom i detta lopp finns inte. Möjligen Mjölner Faks eller Myllarfaks om det strular för Hallsta. Finns ingen som står på tillägg som har en chans mot Hallsta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 05:45:50  Håller absolut med om att han inte ser lika bra ut som i han gjorde under sommaren. Men han slår ju dessa hästar ändå. 4-5 hästar som kan slå honom i detta lopp finns inte. Möjligen Mjölner Faks eller Myllarfaks om det strular för Hallsta. Finns ingen som står på tillägg som har en chans mot Hallsta.
Answer to: "Håller absolut med om att han inte ser lika bra ut som i han gjorde u"
|
Became a member:
Forum posts:
|
HEJ !
Jag heter Bert och är ny här på Travzonen dessutom en trevlig sida befolkad av många duktiga spelare. Får hoppas att jag kan tillföra något positivt framöver. Vi går nu mot ett allt bistrare klimat och barfotakörning blir ett minne blott. Denna veckan flyttar v75 norröver och tankarna går till brodd. låga temp. slaskiga banor. som ställer allt på ända skall dessutom bli rejält kallt på Lördag ev. snö, kommer bli många överraskningar.
Hästar som jag inte kommer att använda som spikar är följande, av olika orsaker.
Hallsta Lotus
Iceland
Monster Drive
Cash is Fun ZAZ
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 11:32:17  Håller absolut med om att han inte ser lika bra ut som i han gjorde under sommaren. Men han slår ju dessa hästar ändå. 4-5 hästar som kan slå honom i detta lopp finns inte. Möjligen Mjölner Faks eller Myllarfaks om det strular för Hallsta. Finns ingen som står på tillägg som har en chans mot Hallsta.
Answer to: "Håller absolut med om att han inte ser lika bra ut som i han gjorde u"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kom att ihpåg att de är bara djur, jävla skillnad på en häst forn och en häst som e sliten, kan skilja 40-50m därimellan. Mycket tveksamt om han är före i stamping i mål ger han 20-25% på det
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|