1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2010-10-09 14:42:43  Gärna för mig då jag har garderat veckans stor spik 
Answer to: "Gärna för mig då jag har garderat veckans stor spik;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, PUTTE TOPLINE
S 6, STOMS ALEX
|
Samma här. Garderade bägge storisarna till slut. Det är en lång väg till Tipperary men bra början i varje fall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-09 14:44:54  Samma här. Garderade bägge storisarna till slut. Det är en lång väg till Tipperary men bra början i varje fall.
Answer to: "Samma här. Garderade bägge storisarna till slut. Det är en l"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KING OF KINGS
S 6, STOMS ALEX
|
Självklart är det ju 6 lopp kvar o mycket kan hända - men att spika en 26% i första avdelningen som går in gör ju allt mycket roligare om man säger så.
Jag tycker personligen att du ska byta bild för man får ju för fan uppstöttningar  
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-09 14:48:11  Självklart är det ju 6 lopp kvar o mycket kan hända - men att spika en 26% i första avdelningen som går in gör ju allt mycket roligare om man säger så.
Jag tycker personligen att du ska byta bild för man får ju för fan uppstöttningar  
Answer to: "Självklart är det ju 6 lopp kvar o mycket kan hända - men at"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Håller med på det ena o andra speciellt bilden !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-09 14:49:32  Självklart är det ju 6 lopp kvar o mycket kan hända - men att spika en 26% i första avdelningen som går in gör ju allt mycket roligare om man säger så.
Answer to: "Självklart är det ju 6 lopp kvar o mycket kan hända - men at"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, PUTTE TOPLINE
S 6, STOMS ALEX
|
Ingen verkar gilla min bild. Jag Googlade på hästarsel o då fick jag fram den där 
Jag slösade bort 3 streck i första tyvärr. Kunde inte släppa Franchenska, speciellt efter värmningen.
Ja du har perfekt läge so far. Har du med nån av bakspårshästarna i avd 2 ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-09 14:51:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nära iaf..  får tacka svanen som körde kamikazepilot o hjälpte Erik här!!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-09 14:53:42  Ingen verkar gilla min bild. Jag Googlade på hästarsel o då fick jag fram den där 
Jag slösade bort 3 streck i första tyvärr. Kunde inte släppa Franchenska, speciellt efter värmningen.
Ja du har perfekt läge so far. Har du med nån av bakspårshästarna i avd 2 ?
Answer to: "Ingen verkar gilla min bild. Jag Googlade på hästarsel o då"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, KING OF KINGS
S 7, VÄSTERBO OFFSPRING
|
Vi pratar inte mer om varför du googlade hästarsle va? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-09 15:02:03  Vi pratar inte mer om varför du googlade hästarsle va? 
Answer to: "Vi pratar inte mer om varför du googlade hästarsle va? ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, PUTTE TOPLINE
S 6, STOMS ALEX
|
Ha ha,
nej det är bäst att ligga lågt med det 
|
|
Reply