[ 1
]
|
|
Posted: 2010-08-23 15:19:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Råkade anmäla mig till 2 st lopp samtidigt o blev uttagen till båda, nu har hästen efter lopp 1 som sprangs idag tjänat mer pengar än vad den får göra för lopp 2 som hästen alltså redan är uttagen till? Vad händer? Blir den struken på onsdag när loppet skall köras?
Har letat i gamla trådar om detta, hittade en från 2007...så jag antar att det har ändrats sedan dess....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 15:46:34  Råkade anmäla mig till 2 st lopp samtidigt o blev uttagen till båda, nu har hästen efter lopp 1 som sprangs idag tjänat mer pengar än vad den får göra för lopp 2 som hästen alltså redan är uttagen till? Vad händer? Blir den struken på onsdag när loppet skall köras?
Har letat i gamla trådar om detta, hittade en från 2007...så jag antar att det har ändrats sedan dess....
Answer to: "Råkade anmäla mig till 2 st lopp samtidigt o blev uttagen till b"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej. Din häst blir inte struken. Man kan till och med pensionera en häst och ändå få starta i loppet man blivit uttagen till.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 16:15:53  Nej. Din häst blir inte struken. Man kan till och med pensionera en häst och ändå få starta i loppet man blivit uttagen till.
Answer to: "Nej. Din häst blir inte struken. Man kan till och med pensionera en h&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men då kan du inte gå in och ändra balans om vädret skulle ändras!
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-08-23 16:49:24
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
det är alltid så mycket pengar som hästen har när anmällningstiden till loppet går ut som räknas.
Springer hästen in mer pengar efter att startlistan är fastställd så spelar det ingen roll , den får startar ändå , skulle den däremot vart tidigt anmällt till loppet och hästen hästen går över i pengar så kommer det stå att hästen inte längre är startberättigad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 19:16:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok, tack för svar =)
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-08-24 17:46:04 Edited(1): 2010-08-24 17:46:35  Ok, tack för svar =)
Answer to: "Ok, tack för svar =)"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
kan väl tillägga att åldersgränser för lopp i samband med ny etapp , så är det även där när anmälningstiden går ut och startlistan fastställs som gäller.
lätt att glömma om man inte tänker på det.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|