[ 1
]
|
Lederkorpen
|
Posted: 2010-07-21 18:49:50
|
Became a member: 2009-12-20
Forum posts: 79
|
Ibland (som idag) när jag loggar in så är det stört omöjligt att kolla hästarna och allt blir såååååååå seeeeegt. Är det nån mer som har samma problem???
Om man flyttar på almanackan till höger så brukar det alltid snurra ett litet hjul i detta fönster
när det segar.
Beror det här på överbelastade servrar och är det något som går att åtgärda!?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-22 17:57:15  Ibland (som idag) när jag loggar in så är det stört omöjligt att kolla hästarna och allt blir såååååååå seeeeegt. Är det nån mer som har samma problem???
Om man flyttar på almanackan till höger så brukar det alltid snurra ett litet hjul i detta fönster
när det segar.
Beror det här på överbelastade servrar och är det något som går att åtgärda!?
Answer to: "Ibland (som idag) när jag loggar in så är det stört om"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Byt dator. 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-07-22 19:11:26 Edited(2): 2010-07-22 19:14:45
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
jag också en gammal skitdator , vilket gör det segt ibland , speciellt om det långa trådar.
Här är jag jättenöjd med eriksson eftersom jag upplever att han tiden gör saker förr att det ska gå snabbare .
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-07-22 22:21:08
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
beror kanske lite vilken webläsare du har, jag hade problem med explorer då zonen är ofta fel för den och då loggades jag ut hela tiden trots ny laptop....provade Google Chrome och då blev det bättre....förutom i tipssidorna på V75 så flyter startlistan omkring och är rörlig, lite ivägen då ibland men man vänjer sig, och på min stationära dator använder jag Firefox och den är bra. 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-07-23 18:51:32  beror kanske lite vilken webläsare du har, jag hade problem med explorer då zonen är ofta fel för den och då loggades jag ut hela tiden trots ny laptop....provade Google Chrome och då blev det bättre....förutom i tipssidorna på V75 så flyter startlistan omkring och är rörlig, lite ivägen då ibland men man vänjer sig, och på min stationära dator använder jag Firefox och den är bra. 
Answer to: "beror kanske lite vilken webläsare du har, jag hade problem med explor"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
mm jag har gamla varianter av microsofts skitprogram rakt över , kanske inte att rekommendera
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-07-24 10:49:20  mm jag har gamla varianter av microsofts skitprogram rakt över , kanske inte att rekommendera
Answer to: "mm jag har gamla varianter av microsofts skitprogram rakt över , kansk"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
hehe...nej då blir det svårt. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]