1
2
[ 3
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-27 15:36:03
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ett riktigt skitlopp o Commandern var skitbra !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-27 15:37:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
japp, och harpers joker var USEL, skulle bara ha vunnit.
CC får nog spikas nästa gång....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-27 16:07:30  som sagt, korvet klintholm höll spets....
förlorade dock inte pga kern, den hästen ska klara 1.09 öppning utan problem. Snarare hästen psykiska problem som felade, är VÄRDELÖS i spets och kämpar inte. Tråkigt på en sådan fin travare.....
Answer to: "som sagt, korvet klintholm höll spets....
förlorade dock inte "
|
|
Korvet fick ett optimalt lopp på Lunden o så ska han köras !! Inte i ledningen som nu !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-06-27 21:42:03
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 12, HARPERS JOKER
|
Trodde aldrig man skulle få se CC galoppera men idag small det. Undrar om han inte har nån form av rekord i antal felfria lopp i rad från debuten... Eller har någon hört talas om nån annan häst som har gått felfritt i sina 43 första starter?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-06-28 06:56:07  Trodde aldrig man skulle få se CC galoppera men idag small det. Undrar om han inte har nån form av rekord i antal felfria lopp i rad från debuten... Eller har någon hört talas om nån annan häst som har gått felfritt i sina 43 första starter?
Answer to: "Trodde aldrig man skulle få se CC galoppera men idag small det. Undra"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 7, FINDERS KEEPERS
|
Nej det är grymt travsäkert....ville nog tävla lite för mycket idag och blev ivrig, men snacka om att han kommer igen, bland det svettigaste upphämtning jag skådat i mitt rätt långa travliv....någon som hörde ngn klockning?...eller gick dom sönder...hehe....grymt...och på 1640a ska man inte kunna hinna ikapp som han gjorde....nej där säger jag bara, se upp Europa o Frankrike...Sweden rules.
Till sist.....skulle nästan kunna tro att den där Magic Sisa måste ha käkat ngt otillåtet, var ju en helt annan häst än man är van vid.....helt osannolikt bra, gick på i tredje o drog tåget helt själv för att sedan plocka ned dom o samtidigt svara Harpers Joker som drogs fram perfekt....nej det var svårtippat....för många skulle jag tro.  
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-06-28 09:40:47
Answer to: "Nej det är grymt travsäkert....ville nog tävla lite för"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 12, HARPERS JOKER
|
Läste någonstans att han gick 10.2 sista 1400 och det är ju rätt starka papper. Blir spännande att följa framöver, särskilt på lite längre distanser.
Magic Sisa är jag riktigt irriterad över att jag inte hade med, hade skrivit upp den som en obligatorisk "nästgångare" efter senaste starten och nu kördes den ju dessutom av Erik Adielsson mot ett rätt vekt guldgäng. Så egentligen var den inte SÅ svår att få in tycker jag  Men i sista kurvan trodde jag aldrig att han skulle hålla undan för Harpers Joker men denne var ju en stor besvikelse tyvärr.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-28 10:17:01  Läste någonstans att han gick 10.2 sista 1400 och det är ju rätt starka papper. Blir spännande att följa framöver, särskilt på lite längre distanser.
Magic Sisa är jag riktigt irriterad över att jag inte hade med, hade skrivit upp den som en obligatorisk "nästgångare" efter senaste starten och nu kördes den ju dessutom av Erik Adielsson mot ett rätt vekt guldgäng. Så egentligen var den inte SÅ svår att få in tycker jag  Men i sista kurvan trodde jag aldrig att han skulle hålla undan för Harpers Joker men denne var ju en stor besvikelse tyvärr.
Answer to: "Läste någonstans att han gick 10.2 sista 1400 och det är ju"
|
|
Magic såg fin ut innan loppet ! Provstarten var fin o tanken kom direkt att spela men som sagt var laggade o for liven för mig !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|