[ 1
]
|
|
Posted: 2010-06-11 19:26:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kul att man fick ett varningsbrev med följande text
"du har varit inblandad i en affär som blev avbruten pga misstänkt fusk, köpet har hävts och du har fått tillbaks hästen"
nu ligger jag 2,7 mille minus utan någon som helst förvarning och hästen har tappat poäng , eriksson agera??? så här ska de väl inte få gå till .. eller? de var ju trots allt SINGSJONs fel att de hände hmm..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-06-11 19:42:05  Kul att man fick ett varningsbrev med följande text
"du har varit inblandad i en affär som blev avbruten pga misstänkt fusk, köpet har hävts och du har fått tillbaks hästen"
nu ligger jag 2,7 mille minus utan någon som helst förvarning och hästen har tappat poäng , eriksson agera??? så här ska de väl inte få gå till .. eller? de var ju trots allt SINGSJONs fel att de hände hmm..
Answer to: "Kul att man fick ett varningsbrev med följande text
"du har va"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Och? Ska vi gråta och tycka synd om dig? Håll ordning på ekonomin istället. Hade inte singsjön köpt den för sina FUSKPENGAR så hade du aldrig fått sålt skräpet för 4.5 miljon så vad gnäller du över?
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-06-11 20:32:16
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Kanon! (Y)
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-06-11 20:40:19  Kul att man fick ett varningsbrev med följande text
Answer to: "Kul att man fick ett varningsbrev med följande text
"du har va"
|
|
 och hur fasen kan singjson vara kvar? spärrade inte eriksson honom.. lutar nog åt att denne krabat har säkerligen ett 20-30 tal stall tuvärr
Jag citerar dig kakan från den stora "fusktråden" och undrar därmed HUR det kunde komma som en sån stor chock att köpet gått tillbaka? Är du allvarlig? Du är den stora pådrivaren när det gäller att agera mot fusk men tycker samtidigt att du har rätt till 4.5 miljon fuskpengar bara för att "det inte var ditt fel att fuskaren bjöd"..... Jag blir alldeles matt... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 20:43:10   och hur fasen kan singjson vara kvar? spärrade inte eriksson honom.. lutar nog åt att denne krabat har säkerligen ett 20-30 tal stall tuvärr
Jag citerar dig kakan från den stora "fusktråden" och undrar därmed HUR det kunde komma som en sån stor chock att köpet gått tillbaka? Är du allvarlig? Du är den stora pådrivaren när det gäller att agera mot fusk men tycker samtidigt att du har rätt till 4.5 miljon fuskpengar bara för att "det inte var ditt fel att fuskaren bjöd"..... Jag blir alldeles matt... 
Answer to: "och hur fasen kan singjson vara kvar? spärrade inte eriksson ho"
|
Became a member:
Forum posts:
|
han borde väl hävt köpen direkt?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-06-11 20:56:19  han borde väl hävt köpen direkt?
Answer to: "han borde väl hävt köpen direkt?"
|
|
Han är ju som bekant inte online så ofta och hävde nog köpet när han kom så långt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-13 21:10:31 Edited(1): 2010-06-13 21:11:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Så klart det är surt kakan, men håller ändå med ovanstående. Det är knappast någon nyhet att Eriksson inte är online 24h och har svårt att hinna med allt, och du som själv brukar ropa om fusk på forumet ibland, vet väl mycket väl att det brukar kunna ta sin tid innan Eriksson hinner ta tag i det...5-7 dagar är ju inte helt orimligt att räkna med. Det var ju ändå säkert en hyfsad härva denna gången...
Är nog lugnt ändå kakan, du har ju utan problem hästmaterial för att kunna sälja o få in 2.7m.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-13 22:01:48  Så klart det är surt kakan, men håller ändå med ovanstående. Det är knappast någon nyhet att Eriksson inte är online 24h och har svårt att hinna med allt, och du som själv brukar ropa om fusk på forumet ibland, vet väl mycket väl att det brukar kunna ta sin tid innan Eriksson hinner ta tag i det...5-7 dagar är ju inte helt orimligt att räkna med. Det var ju ändå säkert en hyfsad härva denna gången...
Är nog lugnt ändå kakan, du har ju utan problem hästmaterial för att kunna sälja o få in 2.7m.
Answer to: "Så klart det är surt kakan, men håller ändå med"
|
Became a member:
Forum posts:
|
true true...
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-06-13 23:48:07
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Hoppas inte han singan köper Snowball som ligger ute bara....en okänd avelshingst 8 år för 850.000, blir nog att följa....hade jag haft plats för en till hade jag köpt den och kastrerat den o lagt ut igen....får nog 4-500 lax av Carl....  
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|