1
2
3
4
[ 5
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-08 15:10:12
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Det är ju ett skämt att få slänga in detta i liven nu !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-08 15:12:27  Det är ju ett skämt att få slänga in detta i liven nu !! 
Answer to: "Det är ju ett skämt att få slänga in detta i liven nu "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ICELAND
|
ja det är ju tyvärr så att det heter ab trav o galopp.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-08 15:14:08  ja det är ju tyvärr så att det heter ab trav o galopp.
Answer to: "ja det är ju tyvärr så att det heter ab trav o galopp."
|
|
Dom ska inte få slänga in detta precis före huvudloppet !!! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-05-08 15:17:18
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Härligt!Nu har vi en till häst i Elitloppet!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-08 15:17:59
|
|
Reven var så klart inte bra som jag trodde !!! Iceland bra !! Nu blir det nog en inbjudan !!! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-05-08 15:18:11
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Örjan är kung igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-08 15:18:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, REVEN D'AMOUR
S 5, JODAS JULIA
|
Reven var ju bra, hade vunnit enkelt om han hade hållt sig på benen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-08 15:18:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ICELAND
|
reven d´amour är ingen stjärna. är lite lik super light (nu får jag skit men det skiter jag i) bägge är hyggliga men inga stjärnor.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-05-08 15:20:05  Reven var så klart inte bra som jag trodde !!! Iceland bra !! Nu blir det nog en inbjudan !!! 
Answer to: "Reven var så klart inte bra som jag trodde !!! Iceland bra !! Nu blir"
|
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Tycker det var synd att Reven galopperade, visar tveksam inställning.. Kapacitet har han men det där beteendet duger inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-08 15:20:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, REVEN D'AMOUR
S 5, JODAS JULIA
|
Jodå, reven hade mycket spurt kvar i sig! Hade vunnit HUR enkelt som helst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-08 15:20:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
|
Vad är oddset på att Snobb Larsson blir av med Reven D`Amour?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-08 15:20:39  Tycker det var synd att Reven galopperade, visar tveksam inställning.. Kapacitet har han men det där beteendet duger inte.
Answer to: "Tycker det var synd att Reven galopperade, visar tveksam inställning.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, REVEN D'AMOUR
S 5, JODAS JULIA
|
håller med, det duger inte.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-08 15:20:44  reven d´amour är ingen stjärna. är lite lik super light (nu får jag skit men det skiter jag i) bägge är hyggliga men inga stjärnor.
Answer to: "reven d´amour är ingen stjärna. är lite lik super ligh"
|
|
Hästen är inte okey !! Visar det i värmingen o jag ser det direkt !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-08 15:27:58
|
|
Fick Stigh inbjudan till sin så ska ju Tarzan ha det på Iceland !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-08 15:28:48  Hästen är inte okey !! Visar det i värmingen o jag ser det direkt !! 
Answer to: "Hästen är inte okey !! Visar det i värmingen o jag ser det d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ICELAND
|
jo jag ser det med. men han har sett ut så här i sina starter i år. ofräsch eller inte så tycker jag att dom storlopp han har vunnit är det ett som han överpresterade i. det är mitt tycke iaf
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-05-08 18:43:38
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Flytta Räven till Svanen!!!
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-05-09 22:00:11  Flytta Räven till Svanen!!!
Answer to: "Flytta Räven till Svanen!!!"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Undrar varför han galopperade, såg ju helt omotiverat ut...måste haft känning av ngt ju???
Tror inte bröderna Larsson flyttar denne häst då Henrik äger hästen själv, de har ju eget stall båda två....gått i generationer med Erikssunds stuteri...Eillert Larrson farfar...fick två söner Björn Larsson och hans bror Bengt Larsson som fick två söner..Fredrik B och Henrik Larsson...farfar hade fölmärr som de satsade stenhårt på och framför allt gick Sund hästar i deras avelshistoria, de fick fram många bra som vann storlopp många ggr...bl.a Oden sund, Tampico Sund, Bravur Sund...Bravo Sund ja listan kan göras lång....sen kom en downperiod och de var riktigt illa ute när många småtränare fick lägga ner......sen kom vändningen när de fick in avelshingsten Sugarcane Hanover i stall Eriksunds Stuteri och i samma veva slutade Bengt o Björn köra...gick ner o körde som amatör ett tag.
Grabben Fredrik fick ta över....sen har Henrik kommit igång på allvar efter många år som lärling.
Lite historia från farfar Hogan 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-05-09 22:15:12  Undrar varför han galopperade, såg ju helt omotiverat ut...måste haft känning av ngt ju???
Tror inte bröderna Larsson flyttar denne häst då Henrik äger hästen själv, de har ju eget stall båda två....gått i generationer med Erikssunds stuteri...Eillert Larrson farfar...fick två söner Björn Larsson och hans bror Bengt Larsson som fick två söner..Fredrik B och Henrik Larsson...farfar hade fölmärr som de satsade stenhårt på och framför allt gick Sund hästar i deras avelshistoria, de fick fram många bra som vann storlopp många ggr...bl.a Oden sund, Tampico Sund, Bravur Sund...Bravo Sund ja listan kan göras lång....sen kom en downperiod och de var riktigt illa ute när många småtränare fick lägga ner......sen kom vändningen när de fick in avelshingsten Sugarcane Hanover i stall Eriksunds Stuteri och i samma veva slutade Bengt o Björn köra...gick ner o körde som amatör ett tag.
Grabben Fredrik fick ta över....sen har Henrik kommit igång på allvar efter många år som lärling.
Answer to: "Undrar varför han galopperade, såg ju helt omotiverat ut...m&ari"
|
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Men är det verkligen Henrik som äger hästen? I ett reportage på travnet medverkade en person som hette Torbjörn Boström som tydligen skulle vara ägare. Kanske bara delägare?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-09 23:17:35  Undrar varför han galopperade, såg ju helt omotiverat ut...måste haft känning av ngt ju???
Answer to: "Undrar varför han galopperade, såg ju helt omotiverat ut...m&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du är Grym ! 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-05-10 03:20:11  Men är det verkligen Henrik som äger hästen? I ett reportage på travnet medverkade en person som hette Torbjörn Boström som tydligen skulle vara ägare. Kanske bara delägare?
Answer to: "Men är det verkligen Henrik som äger hästen? I ett reportage"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Han e delägare...sålde halva hästen!! 
|
|
Reply
|
|