1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2010-05-02 10:18:04 Edited(1): 2010-05-02 10:18:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
svanstedts kan inte varit frisk, detta skulle han bara ha vunnit.......
vad gäller luddes så har den aldrig gått 1 steg bakifrån, så jag förstår inte vad folk yrar om där?
Local conch gick klart bra efter galoppen.....
Persson ska jag aldrig lyssna på igen, trots att han faktiskt ryggades svanstedt och hade flyt med att komma ut. Tycker inte han imponerade så mycket annars då det fanns 3 hästar i loppet och dem 2 andra gjorde bort sig/var bara dålig.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-05-02 12:55:02  svanstedts kan inte varit frisk, detta skulle han bara ha vunnit.......
vad gäller luddes så har den aldrig gått 1 steg bakifrån, så jag förstår inte vad folk yrar om där?
Local conch gick klart bra efter galoppen.....
Persson ska jag aldrig lyssna på igen, trots att han faktiskt ryggades svanstedt och hade flyt med att komma ut. Tycker inte han imponerade så mycket annars då det fanns 3 hästar i loppet och dem 2 andra gjorde bort sig/var bara dålig.
Answer to: "svanstedts kan inte varit frisk, detta skulle han bara ha vunnit.......
"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 1, VICTORY LOVE
|
Ridgehead vann väl från tredje inner för inte så längesen, så nog går han även bakifrån, men inte lika bra såklart. Hursomhelst ska han inte sluta 2 sek. efter näst sista häst med den resan han fick igår. Antingen är han sjuk eller så har Ludde kört sönder psyket på ännu en häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-02 18:04:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, för att ridgehead cahore har fått så tuffa lopp? sprintat undan från spets i de flesta loppen han gjort.
Men han har varit usel i 3,4 lopp nu, så något är fel.
Men han går som sagt inte 1 meter bakifrån, vinnarhålet fungerar, men det är allt.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|