Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> lopp
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-07-17 17:17:57

Became a member: 
Forum posts:
vad är det bestämmer vem som blir antagen till loppen? är det vem som har mest startpoäng? i sånna fall går det inte att införa så att man kan se hur många startpoäng man måste ha för att bli antagen iallafall till storloppen
Reply
Posted: 2007-07-17 19:27:05 Answer to: "vad är det bestämmer vem som blir antagen till loppen? är det vem som ha"

Became a member: 
Forum posts:
Det handlar om startpoänge ja och det har sagt att det ska vara mörkeranmälan - vilket jag tycker är bra. Dock hoppas jag att man efteråt kan se en listpå vilka som anmäldes och resp startpoäng i storleksordning.
Reply
Eriksson Posted: 2007-07-18 14:32:22 Answer to: "Det handlar om startpoänge ja och det har sagt att det ska vara mörkeranm"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Det går nu att se en lista på alla anmälda direkt efter uttagningen. Klicka bara på anmälnings fliken i kalendern. Observera att det endast fungerar på de allra senaste loppen och självklart alla kommande lopp.

/Eriksson
Reply
Posted: 2007-07-18 21:35:27 Answer to: "Det går nu att se en lista på alla anmälda direkt efter uttagningen. Kli"

Became a member: 
Forum posts:
Underbart jobbat!

Jag borde ha en signatur som säger att ifalöl mitt inte är läsligt så beror det i 99% av fallen av alkohol

Vill nån vet amer så maila mig
Reply
[ 1 ]