Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> ROLIGA SÖNDAGAR!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2010-04-06 09:41:15

Became a member: 
Forum posts:
Det är lite roligt på söndag för kollar man statistisk på det så är det i provlopp alla kanon hästar går ut det är ju för att inte tappa form. Nu vill jag inte klaga på torro1 men verkar så konstigt han anmäler aldrig till guld för det är för lite pengar där 300 jätte lite det är mycket pengar men det får han lösa själv men konstigt han borde gå ut i dom stora loppen då nee det gör han inte heller varför
Reply
Posted: 2010-04-06 10:09:54

Became a member: 
Forum posts:
Fråga honom själv kanske? för att stilla din nyfikenhet
Reply
Posted: 2010-04-07 08:33:56 Answer to: "Fråga honom själv kanske? för att stilla din nyfikenhet"

Became a member: 
Forum posts:
joo men han bara pratar om att det är för lite pengar asså han måste väl ha 100 mile på kontot så mycket han får in varje dag på stopping
Reply
Posted: 2010-04-07 10:48:25 Answer to: "joo men han bara pratar om att det är för lite pengar asså "

Became a member: 
Forum posts:
Han har ju bara 2 st hästar som i dagsläget kan hävda sig på V75 och de har så pass många startpoäng att det inte är värt det att riskera de i ett guldförsök.
Bättre att satsa på de större loppen.
Reply
Posted: 2010-04-07 14:32:35 Answer to: "Han har ju bara 2 st hästar som i dagsläget kan hävda sig p&"

Became a member: 
Forum posts:
joo det kan jag tycka med men han startar aldrig i stor loppen på den sista tiden så är det bara provlopp!!!!!!!
Reply
Soberano Posted: 2010-04-07 14:38:16 Answer to: "joo det kan jag tycka med men han startar aldrig i stor loppen på den"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Fast han gör väl som han vill? Eller? Om han bara vill träna och fisa i provlopp så är väl det hans val. Måste platsa som årets onödigaste tråd och jag hoppas att Admin inför möjligheten för Moderatorerna att ta bort hela trådar.
Reply
ddmannen Posted: 2010-04-07 16:55:09

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
Det är väl aldelse säkert en medveten taktik förr att stopping ska få så högt medel som möjligt , tror att själva tävlingsbiten inte är det viktigaste förr stall festis.

Även om jag inte alltid tycker om hans taktik , så är det bra att alla inte kör samma taktik ,
Reply
Posted: 2010-04-07 17:20:39

Became a member: 
Forum posts:
Jag gjorde i stort det samma med Stopping Trasher, matchade försiktigt och tränade på, när jag hade den Förstår Torro om han fortsätter på den linjen. Han hade en bra grund med en kanonfin häst när han köpte den, och tycker väl kanske det är lite kul att försöka se till att ha spelets "värsta" häst sett till de blå !!!
Säkerligen ganska bra för att locka köpare på avelsmarknaden med
Reply
B_Good Posted: 2010-04-08 02:36:38 Answer to: "Fast han gör väl som han vill? Eller? Om han bara vill träna"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Fem stjärnor för den tanken
Reply
Posted: 2010-04-08 18:27:00

Became a member: 
Forum posts:
agreed
Reply
[ 1 ]